بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/08/30 - 09:01
  • - تعداد بازدید: 512
  • - تعداد بازدیدکننده: 506
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به منظور شناسایی و حمایت از نیروی انسانی مستعد علوم پزشکی صورت گرفت/

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان استان همدان و مرکز تحقیقات و فناوری سلامت آمین

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان استان همدان و مرکز تحقیقات و فناوری سلامت آمین منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان استان همدان و مرکز تحقیقات و فناوری سلامت آمین دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان منعقد شد.

در این نشست عنوان شد: این تفاهم‌نامه‌ با توجه به اهداف مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب و نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی و به‌ منظور استفاده بهینه از منابع علمی، صنعتی و مالی کشور در راستای توسعه فناوری‌های راهبردی و تسریع در رونق علمی و اقتصادی، ضمن ارتقای سطح تولید در جهت پشتیبانی و مانع زدایی میان مرکز تحقیقات و فناوری سلامت آمین و بنیاد نخبگان استان همدان منعقد شد. 

استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین در راستای حمایت از تولید ملی و توسعه فناوری داخلی، تجمیع تقاضاهای فناورانه موجود در بخش ملی و استانی و هم‌افزایی و تجمیع منابع به منظور ایجاد و توسعه فناوری و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌محور به منظور توسعه زیست‌بوم دانش‌بنیان و نوآوری کشور به صورت سرمایه‌گذاری خطرپذیر با اولویت حل زنجیره مسائل و نیازهای فناورانه حوزه سلامت، از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

از دیگر مفاد آن می‌توان به شناسایی و حمایت از نیروی انسانی مستعد علوم پزشکی بر اساس اسناد بالادستی و مقررات بنیاد ملی نخبگان از جمله سند راهبردی کشور در امور نخبگان اشاره کرد.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.



 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 162216
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین