بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/26 - 10:43
  • - تعداد بازدید: 200
  • - تعداد بازدیدکننده: 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌افزایی بین‌دستگاهی مقرر شد:

ایجاد فضای مشارکت نخبگان در توسعه فرهنگی اجتماعی سیستان و بلوچستان

در یک نشست هم‌افزایی بین‌دستگاهی در سیستان و بلوچستان مقرر شد: ایجاد فضای مشارکت نخبگان در توسعه فرهنگی اجتماعی سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور ایجاد هم‌افزایی بین‌‎نهادی برای حمایت گسترده‌تر از نخبگان و همچنین فعال کردن ظرفیت‌های موجود برای این مهم، نشست مسئولان مؤسسه فرهنگی خانه سیستان با رئیس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این نشست، محمود اوکاتی‌صادق رئیس بنیاد نخبگان استان ضمن بیان لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی، به اهمیت رشد همه‌جانبه مستعدان و ارجای طرح‌های متنوع برای توسعه فردی آنان اشاره کرد.

وی در ادامه به بیان ضرورت شناسایی و هدایت مستعدان و نخبگان حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و زمینه‌سازی برای اثرگذاری حداکثری ایشان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی را امری ضروری دانست.

اوکاتی‌ تصریح کرد: بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان از هرگونه همکاری با مؤسسات فرهنگی در چارچوب مقررات بنیاد ملی نخبگان استقبال می‌کند؛ به ویژه اگر مراسم‌ها و همایش‌های تکریم و الگوسازی از مفاخر بومی در اولویت قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، مؤسسه فرهنگی خانه سیستان با هدف همیابی و انسجام نخبگان فرهنگی سیستان تشکیل شده است و در نظر دارد در جهت انسجام و بسیج نخبگان به منظور ایجاد فضای مشارکت در توسعه فرهنگی اجتماعی سیستان بر اساس منشور گام دوم انقلاب و چشم‌اندازهای تمدن نوین ایرانی اسلامی گام بردارد.


***
برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.


 

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 171360
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین