بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/04 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 437
  • - تعداد بازدیدکننده: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی/

ایده‌های شهروندی به کمک «مدیریت شهری» می‌آید

اولین فراخوان رویداد ایده‌های شهروندی با محوریت «مدیریت شهری» با همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی منتشر شد.

~/Asset/News/News/Image/ایده خوب.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی و با هدف زمینه‌سازی برای افزایش اثرگذاری مستعدان در جامعه بومی، ‌اولین فراخوان رویداد ایده‌های شهروندی با محوریت «مدیریت شهری» با همکاری بنیاد نخبگان استان مرکزی منتشر شد.



ترغیب و هدایت ایده‌های خلاقانه به سمت طرح‌های کاربردی در جهت رفع مشکلات و معضلات شهری و اداره بهینه شهر بر پایه همفکری و مشارکت شهروندان و نخبگان و حمایت، تقدیر و تجلیل از ایده‌های خلاق، از مهمترین اهداف این رویداد است که با محورهای فنی و عمران شهری، معماری و شهرسازی، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و حقوق شهروندی، بازیافت و مدیریت پسماند، خدمات شهری و زیباسازی، مدیریت بحران، فضای سبز شهری، فناوری اطلاعات، حقوقی و املاک ، گردشگری، برگزار خواهد شد.



کاربردی و معطوف بودن به ارائه راه‌حل‌ها، نوآوری و ابتکار، توجه به نیازهای ضروری و کنونی مدیریت شهری و معطوف بودن به موضوعات و مشکلات شهر، بررسی امکان تامین منابع وخودکفایی مالی طرح‌ها و همچنین استفاده از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان نیز معیارهای داوری آثار است.



طرح‌ها بایدباموضوعمدیریتشهری،مربوطبهحوزهشهرخنجینودرقالبطرح‌هاوایده‌هایکاربردیویانتایجپژوهش‌هایعلمی،کتاب،مقالاتپذیرفتهشدهدرسایرمراجعو منابع علمی، پایان‌نامه‌های قابل اجرا، مرتبط و منطبق با محورهای پیشنهادی باشند.



علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد و یا کسب اطلاعات بیشتر تا هفتم بهمن‌ماه به سامانه بنیاد نخبگان استان مرکزی مراجعه کنند. برگزیدگان این رویداد، ۲۲ بهمن‌ماه معرفی خواهند شد.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 149294
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین