بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/01/17 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 952
  • - تعداد بازدیدکننده: 947
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار تهران:

باید با بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مشکلات تهران را مرتفع کنیم/ لزوم اتصال بدنه علمی کشور به دستگاه‌های اجرایی

استاندار تهران گفت: بایستی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان مسائل و مشکلات تهران نظیر ترافیک تهران را مرتفع کنیم، معتقدم تأمین امنیت با روش‌های سنتی نه اینکه غیرقابل تحقق باشد اما سخت شده و باید از ظرفیت دانش بنیان در این زمینه استفاده کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ محسن منصوری در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران عنوان کرد: در سال جدید با دستور مقام معظم رهبری، تکلیفی بسیار سنگین داریم و هر کس باید به فراخور وظیفه ذاتی خود در تحقق شعار و فرمان سال تلاش کند. مدیران برای فرمان و شعار سال باید برنامه ریزی جامع و عملیاتی داشته باشند که در این راستا برخی دستگاه‌ها مأموریت مستقیم و برخی دیگر مأموریت غیرمستقیم در تحقق شعار سال دارند.

وی در بخشی از این نشست گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بایستی با بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان مسائل و مشکلات تهران نظیر ترافیک تهران را مرتفع کنیم؛ حتی معتقدم تأمین امنیت با روش‌های سنتی نه اینکه غیرقابل تحقق باشد اما سخت شده و باید از ظرفیت دانش بنیان در این زمینه استفاده کرد.

منصوری اتصال دانشگاه و بدنه علمی به دستگاه‌های اجرایی استان را ضروری دانست و اظهار داشت: دانشگاه‌های تهران باید پیگیر مسائل تهران باشند. در موضوعاتی که مقام معظم رهبری مستقیم ورود پیدا کردند از جمله حل مشکل ترافیک تهران باید با کمک دانشگاه مرتفع شود.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 157433
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین