بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/12/21 - 00:37
  • - تعداد بازدید: 345
  • - تعداد بازدیدکننده: 339
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در راستای برقراری ارتباط نخبگان با شرکت‌های دانش‌بنیان/

برنامه بازدید مستعدان‌برتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خراسان رضوی برگزار شد

برنامۀ بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خراسان رضوی به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و معرفی کسب‌وکارهای نوآورانه و هوشمند فعال در کارخانه نوآوری مشهد و برقراری ارتباط نخبگان با شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد انگیزه برای تحقق کارآفرینی، جمعی از مستعدان‌برتر به همت بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی از شرکت‌های ای شیعه، باد صبا و ویراسنس بازدید کردند.

در این برنامه، امیر کاریززنویی؛ مدیرعامل ای شیعه گفت: پروژه شیعه با هدف ارائه خدمات پردازش اطلاعات علوم اسلامى و عرضه این اطلاعات به شکلى مناسب و منحصربه‌فرد جهت تبلیغ مکتب اهل بیت علیهم‌السلام به زبان‌هاى مختلف بنا نهاده شده است.

مدیرعامل شرکت ای شیعه تصریح کرد: یکى از ارکان مهم طرح «پروژه شیعه»، تولید جمعى محتوى است که به عنوان راه‌حل اصلى ورود، پردازش و ارزیابى محتوى، مورد استناد قرار می‌گیرد. هدف اول پروژه شیعه، تولید ابزارهاى فنی، و نرم‌افزارهائى جهت تسهیل ارائه محتواى موجود علوم اسلامى است.

خاقانی؛ مدیرعامل ویراسنس نیز در ارتباط با تاریخچه این شرکت، اظهار داشت: ویراسنس به‌عنوان تیم ایده‌پرداز در عرصۀ هوش مصنوعی، بینایی ماشین و پردازش تصویر، از سال 1399 آغاز به فعالیت کرده است.

خاقانی ادامه داد: به منظور رفع چالش‌ها و دغدغه‌های مشتریان خود توانستیم راه‌حل فعالیت‌های فناورانه را طراحی پیشنهاد و پیاده‌سازی کنیم. این شرکت با سیستم‌های سفارشی‌سازی‌شده، راه‌حل‌های کاربردی و خلاقانه را در اختیار حوزه‌های مختلفی چون تولید و صنعت، کشاورزی، پزشکی و سلامت و خدمات شهری قرار می‌دهد که موجب افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها، بهبود فرایندها و افزایش امنیت و ایمنی صنایع می‌شود.

مدیرعامل ویراسنس اضافه کرد:نیروی متخصص، جوان و خلاق و همچنین در کنار آن استفاده از فناوری‌های مدرن و پیشرفته زمینه‌ساز گسترش فعالیت‌های بین‌المللی شرکت در اولین سال تأسیس خود شد.

در بازدید از شرکت پیشگامان موج تلفن همراه (بادصبا) نیز یکی از مسئولان این شرکت، یادآور شد: شرکت پیشگامان موج تلفن همراه (بادصبا) به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید نرم‌افزارهای موبایل، در سال 1386 تاسیس شد و در سال 1400 موفق به کسب عنوان دانش‌بنیان نوع 1 شده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزارهای تقویم بادصبا، قرآن حبل المتین، مفاتیح باب النعیم و... از دستاوردهای این شرکت است، افزود: هر کدام از این‌ نرم‌افزارها جزو پرنصب‌ترین اپلیکیشن‌های ایران هستند . موج همراه از تیمی خلاق، جوان و تحصیلکرده قدرت می‌گیرد و در تلاش است اهداف بزرگ خود را برآورده کند که البته در این راه به کمک افراد خلاق، سخت‌کوش و بلندپرواز نیاز دارد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164793
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین