بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/03/29 - 10:08
  • - تعداد بازدید: 1973
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست «بررسی تطبیقی تجربۀکشورهای امریکا، استرالیا، ژاپن، فرانسه و بلژیک در زمینۀ هدایت دانش‌آموزان مستعد»

نشست «بررسی تطبیقی تجربۀکشورهای امریکا، استرالیا، ژاپن، فرانسه و بلژیک در زمینۀ هدایت دانش‌آموزان مستعد» برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/5نشست.jpg

پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان به اطلاع پژوهشگران، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان حوزۀ شناسایی و هدایت دانش‌آموزان مستعد می‌رساند، بنیاد ملّی نخبگان با هدف شناسایی، هدایت و حمایت آموزشی، تربیتی و معنوی صاحبان استعدادهای برتر از سال 1393، برنامۀ ملّی شهاب را طراحی و با همکاری وزارت آموزش‌وپرورش اجرا کرده است. در این برنامه هدف آن است که با شناسایی حوزه‌های استعدادی دانش‌آموزان و هدایت آنان،گامی موثر در جهت پرورش دانش‌آموزان و ایجاد سازوکارهای مناسب برای رشد و بالندگی آنان برداشته شود.



با توجه به اینکه موضوع «هدایت دانش‌آموزان مستعد» یکی از گام‌های اصلی در برنامۀ ملّی شهاب است؛ به منظور بررسی تجربۀ کشورهای مختلف در این زمینه، طرحی پژوهشی در بنیاد ملّی نخبگان صورت پذیرفته که در آن الگوهای کاربردی در کشورهای «امریکا»، «استرالیا»، «ژاپن»، «فرانسه» و «بلژیک» مورد بررسی تطبیقی قرار‌گرفته است.



با توجه به موارد فوق قرار است در جلسه‌ای نتایج طرح پژوهشی مذکور ارائه شود. از این‌رو علاقه‌مندان به حضور در این جلسه، می‌توانند با هماهنگی قبلی در آن شرکت فرمایند.



نشست بررسی تطبیقی الگوهای شناسایی و هدایت دانش‌آموزان مستعد برتر در شش‌کشور امریکا، استرالیا، ژاپن، فرانسه، بلژیک و ایران با سخنرانی دکتر لیلا چراغ‌ملایی، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا (س)، چهارشنبه 1396/03/31 ساعت: 10 تا 12 در بنیاد ملّی نخبگان (به نشانی خیابان آزادی، پس از تقاطع نواب، بنیاد ملّی نخبگان) طبقة چهارم، تالار جلسات برگزار خواهد شد.



علاقه مندان برای اعلام حضور در جلسۀ مذکور از ساعت 8 تا 10 همه روزه تا تاریخ 1396/03/22 با سرکار خانم قلی زاده (شماره تلفن 63478318) تماس حاصل فرمایید..



  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150330
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین