بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/25 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 2813
  • - تعداد بازدیدکننده: 2701
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
موحد در نشست امضای تفاهم‌نامه ارتش و بنیاد ملی نخبگان:

بنیاد به دنبال گسترده شدن ارتباط نخبگان با ارتش است

معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: ارتش همواره به عنوان یک نهاد همکار با بنیاد ملی نخبگان تعامل داشته و دارد اما در دور جدید، بنیاد به دنبال گسترده شدن ارتباط با این نهاد مهم و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سید محمد صادق موحد؛ معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان نیز گفت: یکی از مهمترین مشخص‌های ارتش، ممزوج شدن تعهد، تخصص و ایمان است.

وی افزود: از راهبردهای بنیاد ملی نخبگان، افزایش مسئولیت‌پذیری و اثرگذاری اجتماع نخبگان است و این یعنی این دو نهاد می‌توانند تعامل و همکاری گسترده با یکدیگر داشته باشند.

موحد ادامه داد: ارتش همواره به عنوان یک نهاد همکار با بنیاد ملی نخبگان تعامل داشته و دارد اما در دور جدید، بنیاد به دنبال گسترده شدن ارتباط با این نهاد مهم و ارزشمند است تا زمینه برای تمدن نوین اسلامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شود.

معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش رو بنیاد، طرح تسهیلات جایگزین خدمت نظام وظیفه است که طی سال‌های گذشته به جامعه هدف ارائه شده است. نگرش بنیاد در این تسهیل، ایجاد فرصت اثرگذاری متناسب با تخصص افراد است تا جامعه مخاطب در حوزه تخصصی به بالاترین اثرگذاری برسد.


همکاری و تعامل با بنیاد ملی نخبگان در خصوص ارزیابی نخبگان و هدایت و توسعه شغلی آنان، استفاده از ظرفیت اساتید نخبه در قالب هسته‌های مسئله‌محور در ارتش ج.ا.ا، معرفی افراد متخصص در ارتش ج.ا.ا به بنیاد ملی نخبگان جهت مشارکت در تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، فراهم کردن سازوکار بازدید نخبگان از دستاوردها و نمایشگاه‌های ارتش ج.ا.ا، دعوت از نخبگان در همایش‌های علمی- تحقیقاتی داخلی ارتش ج.ا.ا، معرفی سرآمدان و آینده‌سازان جهت جذب و همکاری آنها با ارتش ج.ا.ا، از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

از دیگر موارد مورد تأکید این تفاهم‌نامه می‌توان به معرفی استعدادهای برتر مشمول دوره پسادکتری به ارتش ج.ا.ا، همکاری با ارتش ج.ا.ا جهت رفع مشکلات گلوگاهی در قالب هسته‌های مسئله‌محور، برگزاری همایش‌ها و رویدادهای علمی و تخصصی مشترک با ارتش ج.ا.ا، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورزی با همکاری نخبگان ارتش ج.ا.ا جهت ارائه مشاوره، همکاری در خصوص رشد و توانمندسازی دانشجویان مستعد ارتش ج.ا.ا به منظور استعدادپروری سازمانی و همچنین همکاری در تکریم و الگوسازی نخبگان و مفاخر ارتش ج.ا.ا و کمک به ایجاد الگوسازی در سطح ملی برای جذب افراد توانمند در ارتش ج.ا.ا، اشاره کرد.


***
 ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164404
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین