بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/06/26 - 12:41
  • - تعداد بازدید: 1028
  • - تعداد بازدیدکننده: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ابوترابی:

بهترین نوع قدردانی از ​سرمایه‌های انسانی بکارگیری بهینۀ توانمندی آنها است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ابوترابی گفت: بهترین نوع قدردانی از سرمایه‌های انسانی، بکارگیری بهینه پتانسیل آنها برای رسیدن به نقطۀ مطلوب است. به عبارت بهتر، وجود هر سرمایه‌ای برنامه و راهکار مناسب را طلب می‌کند.

~/Asset/News/News/Image/1764267.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست اجتماع نخبگانی استان قزوین با حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید محمدحسن ابوترابی؛ عضو کمیسیون تلفیق مجلس‌شورای‌اسلامی به همت بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.


در این نشست، با اشاره به ظرفیت بالای نیروی‌انسانی کشور، گفت: کشور در حال‌حاضر از ظرفیت بالا و کارآمدی برخوردار است.


وی قانون اساسی را دیگر ظرفیت کشور برشمرد و افزود: اگر قانون اساسی به عنوان نقشه‌راه سرلوحه قرار بگیرد و راهکارهای صحیح برای اجرای آن در نظر گرفته شود، بستر لازم برای پیشرفت کشور فراهم خواهد شد.


عضو کمیسیون تلفیق مجلس‌شورای‌اسلامی جایگاه رهبری، زعامت و ولایت را از دیگر سرمایه‌های ملی کشور برشمرد و اظهار داشت: باید قدردان این سرمایه‌های بزرگ بود و بهترین نوع قدردانی استفاده از آنها برای رسیدن به نقطۀ مطلوب است. به عبارت بهتر، وجود هر سرمایه‌ای برنامه و راهکار مناسب را طلب می‌کند.


لازم به ذکر است، در بخش دیگری از این نشست، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که ایجاد اندیشکدۀ پرورش نیروی متخصص برای ادارۀ کشور یکی از مهمترین محورهای این بخش بود.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 149476
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین