بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/07/03 - 08:33
  • - تعداد بازدید: 314
  • - تعداد بازدیدکننده: 310
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهینه‌سازی فرایندها در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان با همکاری نخبگان

در یک نشست هم‌اندیشی، تشکیل پایگاه مطالعاتی دائمی به منظور ایجاد کارگروه نخبگانی ستاد عتبات عالیات در استان کرمان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور زمینه‌سازی برای تعمیق همکاری و تعامل بین‌دستگاهی در حوزه نخبگان، نشست رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان با مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان برگزار شد.

در این نشست، قام سرگزی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان با اشاره به ظرفیت بالای جامعۀ نخبگانی استان، گفت: می‌توان از داشته‌ها و اندوخته‌های نخبگان استان برای بهبود عملکرد و بهینه‌سازی فرایندها در ستاد بازسازی عتبات عالیات بهره‌مند شد.

وی ضمن تأکید بر لزوم تشکیل پایگاه مطالعاتی دائمی به منظور ایجاد کارگروه نخبگانی ستاد عتبات عالیات، افزود: یکی از رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان، ارتقا حس تعهدپذیری و مسئولیت‌پذیری و همچنین به‌کارگیری توان نخبگانی در حل مسائل کشور است که این امر باید در قالب تعامل و هم‌افزایی با دستگاه‌های صاحب مسئله محقق شود.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان نیز با تأکید بر لزوم افزایش نقش‌آفرینی نخبگان در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: ایجاد و افزایش هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای فعال کردن حداکثری نخبگان در حوزه‌های مختلف، یک امر ضروری است.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167387
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین