بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/01/19 - 12:14
  • - تعداد بازدید: 907
  • - تعداد بازدیدکننده: 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار قم:

بکارگیری اندیشۀ نخبگانی، ضامن تولید کالای باکیفیت ایرانی است

صادقی با اشاره به لزوم رونق اشتغال در سال جدید، خرید کالای ایرانی را ضامن اشتغال‌زایی و پویایی اقتصادی دانست.

~/Asset/News/News/Image/_MG_6895.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری نشست‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی درون‌استانی به منظور توسعۀ همکاری‌ها و بهره‌گیری از امکان‌های بومی برای توانمندسازی و هدایت اجتماع نخبگانی، نشست مشترک استاندار قم با رئیس بنیاد نخبگان استان در محل استانداری برگزار شد.


در این دیدار، سید مهدی صادقی؛ استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: کالای ایرانی باید جایگزین نمونه‌های مشابه وارداتی شود.


وی با اشاره به لزوم رونق اشتغال در سال جدید، خرید کالای ایرانی را ضامن اشتغال‌زایی و پویایی اقتصادی دانست و افزود: ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی از طریق بکارگیری اندیشۀ متخصصان و محققان بومی یک ضرورت است که می‌تواند از طریق افزایش ارتباط نظام‌مند با صنعت محقق شود.  


در ادامه، محمد محمدرضایی؛ رییس بنیاد نخبگان استان قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های علمی متخصصان و مستعدان‌ بومی استان تأکید کرد.


وی ضمن اشاره به برخی از حمایت‌ها و تسهیلات اعطایی به مستعدان‌برتر، افزود: تولید کالای باکیفیت نیاز به علم و تکنولوژی دارد که این مهم تنها از طریق اجتماع تخصصی و خاصه نخبگانی تحقق خواهد یافت.


محمدرضایی در پایان تأکید کرد: ایجاد اتاق‌های فکر و یا کارگروه‌های عملیاتی می‌تواند نقش مهمی در زمینه‌سازی برای تزریق تفکر نخبگانی داشته باشد و ظرفیت بالای علمی و تخصصی موجود در استان را به دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی وصل کند.


 


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 149337
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین