بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/18 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 111
  • - تعداد بازدیدکننده: 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حمایت از دانش و خلاقیت متخصصان/

بکارگیری نخبگان سبب رضایت‌مندی عمومی می‌شود

استفاده حداکثری از ظرفیت مستعدان و نخبگان رضایت‌مندی را در سطح جامعه نخبگانی، صنعتگران و فناوران و سرانجام در سطح عموم جامعه در پی دارد.

~/Asset/News/News/Image/نخبه.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در نشست مشترک مسولان بنیاد نخبگان البرز و اداره‌کل استاندارد استان، بر استفاده حداکثری از ظرفیت مستعدان و نخبگان استان و بهره‌مندی از پتانسیل‌های بالقوه اداره‌کل استاندارد استان البرز در این زمینه تاکید و عنوان شد: ارتباط متقابل بنیاد نخبگان البرز و اداره‌کل استاندارد استان می‌تواند رضایت‌مندی را در سطح جامعه نخبگانی، صنعتگران و فناوران و سرانجام در سطح عموم جامعه در پی داشته باشد.



در این نشست همچنین با معرفی مأموریت‌ها و برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان و به تبع آن بنیاد نخبگان استان، افزوده شد: بنیاد نخبگان استان البرز در حوزه‌ برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با محتوای دانش‌افزایی و مهارت آموزی نخبگان و مستعدان برتر، برگزاری برنامه‌های بازدیدهای میدانی و تخصصی از آزمایشگاه‌های استاندارد و بازیابی دوره‌های کارورزی و کارآموزی آماده همکاری با اداره استاندارد استان است.



در بخشی از این نشست محمد نبیونی؛ رییس بنیاد نخبگان استان البرز نیز ضمن تشریح طرح هسته‌های مسئله محور پژوهشی در قالب طرح شهید احمدی روشن، گفت: بنیاد ملی نخبگان در این طرح سعی دارد ارتباط دانشجویان مقاطع و رشته‌های مختلف در حل یک مسئله واقعی در صنعت یا جامعه، را تحت نظر یک استاد متخصص و راهبر شکل داده و به صورت عملیاتی آموزش مهارتی و حرفه‌ای دانشجویان و مستعدان برتر را در سطح دانشگاه و از مقاطع کارشناسی پایه‌ریزی کند.



محتشم؛ مدیرکل استاندارد استان البرز نیز در این نشست اظهار داشت: سازمان استاندارد حمایت از دانش و خلاقیت متخصصان به خصوص نخبگان و مستعدان برتر شاغل در شرکت‌های دانش‌بنیان را در برنامه‌کاری خود قرار داده است. به همین دلیل، این سازمان از نخبگان و مستعدان برتر بنیاد نخبگان استان برای حضور در برنامه‌های بازدید تخصصی از صنایع و کارخانه‌های تولیدی استان دعوت به عمل می‌آورد.



لازه به ذکر است، در این نشست مقرر شد برای گسترش زمینه‌های همکاری و تعامل فی مابین دو مجموعه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک تدوین و اجرایی شود.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 146040
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین