بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/10/08 - 13:20
  • - تعداد بازدید: 697
  • - تعداد بازدیدکننده: 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‏‏اندیشی نخبگانی مطرح شد:

تجمیع امکانات درون‌استانی و اندیشه نخبگانی یک ضرورت است

تجمیع امکانات و ظرفیت‌های استانی با ایده و اندیشه نخبگان، از جمله راه‌های برون‌رفت از مشکلات مختلف در بخش‌های متنوع جامعه است.

~/Asset/News/News/Image/0124b5.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت بیشتر مستعدان در مسیر توسعه پایدار بومی و آگاهی‌بخشی به دستگاه‌های درون استانی درخصوص توان و قابلیت اجتماع نخبگانی، نشست هم‏‏اندیشی نخبگان واستعدادهای برتراستان زنجان بامسئولان آب منطقه‌ای، به همت بنیاد نخبگان استان زنجان برگزار شد.



در این نشست ضمن تاکید بر لزوم آشنایی بیشتر جامعه دانشگاهی با نیازها و چالش‌های موجود در بخش‌های مختلف صنعت و دستگاه‌های دولتی، به برخی از زمینه‌های همکاری بین بنیاد نخبگان استان و شرکت آب منطقه‌ای اشاره شد.



همچنین در این نشست، طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی و مسئله‌محور، برپایی بازدیدهای تخصصی از امکانات زیرساختی شرکت آب منطقه‌ای، جذب و بکارگیری مستعدان‌برتر معرفی شده در پروژه‌های تحقیقاتی از مهمترین زمینه‌های همکاری برشمرده شد.



در بخشی از این نشست، رسولی؛ رییس بنیاد نخبگان استان زنجان، تجمیع امکانات و ظرفیت‌های استان با ایده و اندیشه نخبگانی را از جمله راه‌های برون‌رفت از مشکلات در بخش‌های مختلف جامعه دانست.



در این نشست گزارشی از پروژه‌های در دست اقدام و نیازهای موجود در بخش تحقیقات آب ارائه و استفاده از ظرفیت موجود در جامعه علمی و نخبگانی استان یک ضرورت به شمار آمد.












  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 146063
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین