بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/07/19 - 10:30
  • - تعداد بازدید: 1155
  • - تعداد بازدیدکننده: 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس پارک علم‌و‌فناوری استان البرز مطرح کرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توجه به اقتصاد دانش بنیان است

عطاالله ربانی؛ با اشاره به لزوم حمایت از اجتماع نخبگانی در عملیاتی‌کردن ایده‌، تلاش دانش‌آموختگان و دانشجویان برای تأسیس و فعالیت در شرکت­‌های دانش‌بنیان را همانند مجاهدت رزمندگان در جبهه‌های جنگ دانست و آنرا مبارزة با تحریم‌ها و خصومت‌های دشمنان کشور در حوزة علم و فناوری دانست.

~/Asset/News/News/Image/photo_2017-10-08_18-00-05.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان: نشست هم‌اندیشی نخبگان و سرآمدان استان البرز با روسای پارک علم و فناوری استان و بنیاد نخبگان البرز برگزار شد.


جعفر جهان‌پناه؛ رییس بنیاد نخبگان استان البرز هدف از برگزاری این نشست را آشنایی با فعالیت­ها و مأموریت پارک علم‌وفناوری استان دانست و بر لزوم گسترش تعاملات این پارک و بنیاد نخبگان استان تأکید کرد.


وی با اشاره به حضور فعال پارک علم‌و‌فناوری البرز در همکاری‌های مختلف با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال، شهرک­های صنعتی، اتاق بازرگانی، دانشگاه‌های استان، افزود: این حضور زمینه‌ساز حمایت بهتر از نخبگان و مخترعان استان در راستای تولید ثروت از دانش است.


جهان‌پناه در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد نخبگان البرز و پارک علم‌و‌فناوری استان، تأکید کرد: بواسطه این تفاهم، تاکنون تعدادی از مخترعان‌برگزیده تحت حمایت بنیاد، توانسته­اند محصول خود را تجاری و با تأسیس شرکت دانش­بنیان در پارک استان مستقر شوند.


در ادامه، عطاالله ربانی؛ رئیس پارک علم‌و‌فناوری استان البرز با اشاره به لزوم حمایت از اجتماع نخبگانی در عملیاتی‌کردن و تجاری‌سازی ایده‌، تلاش دانش‌آموختگان و دانشجویان برای تأسیس و فعالیت در شرکت­های دانش‌بنیان را همانند مجاهدت رزمندگان در جبهه های جنگ دانست و آنرا مبارزة با تحریم ها و خصومت های دشمنان کشور در حوزة علم و فناوری توصیف کرد.


وی ضمن بیان اینکه سرلوحه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه اقتصاد مقاومتی، در واقع توجه به اقتصاد دانش بنیان است، از آمادگی پارک فناوری البرز برای همکاری همه جانبه با نخبگان و مستعدان تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان خبر داد.


در ادامة نشست مدیر اداره فنی و تخصصی پارک علم و فناوری استان البرز توضیحات کاملی در خصوص فعالیت­ها و پتانسیل های پارک علم وفناوری ارائه کرد.


در پایان این نشست، با حضور روسا و مدیران پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان، نخبگان و استعدادهای برتر به بیان دغدغه ها و نظرات خود  پرداختند..


 
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148856
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین