بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/04/03 - 12:12
  • - تعداد بازدید: 1770
  • - تعداد بازدیدکننده: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان لرستان:

ترویج روحیۀ تعاون از نتایج برنامۀ «همای رحمت» است

«برنامۀ همای رحمت» به همت بنیاد نخبگان لرستان و با همکاری جمعیت هلال‌احمر، با حضور داوطلبانه نخبگان و مستعدان‌برتر استان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/homa lor.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ «برنامۀ همای رحمت» در راستای برنامه‌های فرهنگی بنیاد ملی نخبگان، به همت بنیاد نخبگان لرستان و با همکاری جمعیت هلال‌احمر، با حضور داوطلبانه نخبگان و مستعدان‌برتر استان برگزار شد.


در حاشیه این برنامه، حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به لزوم ارتقاء حس مسؤولیت‌پذیری در اجتماع نخبگانی، گفت: برنامۀ همای رحمت در ذیل برنامه‌های فرهنگی بنیاد ملی نخبگان و با هدف گسترش و ترویج روحیۀ تعاون و مشارکت در بین مستعدان‌برتر و همچنین احیاء و ترویج سنت‌های حسنه در بین آنان برگزار شد.


وی فراهم‌کردن بستر مناسب برای اثرگذاری اجتماع نخبگانی در جامعه بومی و تعمیق انگیزه‌های معنوی برای خدمت به جامعه را از اهداف دیگر این برنامه برشمرد و ادامه داد: طبق تعامل صورت‌گرفته با جمعیت هلال‌احمر استان، تعداد زیادی از سرآمدان و مستعدان‌برتر استان در طرح همای رحمت و در کنار داوطلبان جمعیت هلال‌احمر حضور دارند.


لازم به ذکر است، همکاری بنیاد نخبگان استان در طرح همای رحمت، جهت توزیع بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان به‌صورت داوطلبانه توسط مستعدان‌برتر در بین خانواده‌های محروم صورت گرفت.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154580
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین