بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/10/13 - 09:36
  • - تعداد بازدید: 254
  • - تعداد بازدیدکننده: 249
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان فارس خبر داد:

تعریف ۵۵ جایزه به نام بزرگان در فارس

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با اشاره به فعالیت‌های مجمع خبران نخبه‎‌پرور گفت: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های این مجمع، تعریف ۵۵ جایزه به نام بزرگان است که قریب به اتفاق آنها در سال جاری اهدا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان فارس ضمن معرفی اهداف بنیاد ملی نخبگان و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، حمایت از طرح بورسیه صنعتی در قالب تفاهم‌نامه‌های مشترک را امری ضروری دانست و گفت: بنگاه‌های اقتصادی نیز باید از این طرح حمایت کنند تا بتوان به مطلوب غایی رسید.

شریف ادامه داد: تلاش مجمع خیران نخبه‌پرور فارس اینست که عده‌ای از مستعدان که به دلیل محدودیت موفق نشده‌اند سوار قطار بنیاد ملی نخبگان شوند را با ایجاد زیرساخت‌هایی تحت عنوان مجمع خیران نخبه‌پرور فارس مورد حمایت قرار می‌دهد و خوشبختانه تاکنون حدود ۱۰۰۰ نفر از این قشر مهم را تحت حمایت قرار داده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌های این مجمع، تعریف ۵۵ جایزه به نام بزرگان است که قریب به اتفاق آنها در سال جاری اهدا شده است. علاوه بر آن، در قالب طرح بورسیه صنعتی، دانشجویان مستعد برتر شناسایی و به صورت مشترک توسط بنگاه‌های اقتصادی و مجمع خیران نخبه‌پرور فارس بورسیه شده و با توافقی که وزارت علوم شده، دروسی که مورد نیاز این بنگاه‌هاست نیز توسط دانشجویان گذرانده می‌شود. در پایان هم چنانچه تحصیلات این افراد با موفقیت به پایان برسد، توسط حامیان اقتصادی استخدام می‌شوند.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169061
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین