بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/04/18 - 08:37
  • - تعداد بازدید: 356
  • - تعداد بازدیدکننده: 346
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از برگزیدگان طرح شهاب در فارس

مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده برنامه‌های هدایتی شهاب شهرستان‌های اقلید و آباده با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده برنامه‌های هدایتی شهاب شهرستان‌های اقلید و آباده با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس و اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان آباده برگزار شد.

در این برنامه عنوان شد: دوره‌های هدایتی برنامه ملی شهاب در دو شهرستان اقلید و آباده از سال 1399 با حمایت و نظارت مستقیم مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و بنیاد نخبگان استان آغاز شد و 152 دانش‌آموز شناسایی‌شده تحت آموزش‌های توانمندسازی در 3 زمینه هوش فضایی، هوش کلامی و هنری قرار گرفتند.

در ادامه بیان شد: در طول فرآیند توانمندسازی، کارگاه‌های مختلف روان‌زیستی از جمله انضباط شخصی، مدیریت زمان، مدیریت اضطراب، روش مطالعه صحیح و برنامه‌ریزی درسی و ارتباط مؤثر نیز به این دانش‌آموزان و والدین ارائه شد.

این دانش‌آموزان همچنین جهت شرکت در رویدادهای استانی و کشوری از جمله جشنواره‌های متناسب با زمینه استعدادی خود نظیر جشنواره عکس شهرداری شیراز، جشنواره ادبی صدرا، مدرسه تابستانی دانش مغز دانشگاه شهید بهشتی تهران راهنمایی شدند.

در بخش دیگری از این مراسم گفته شد: مسابقات متعددی نیز از جمله مسابقه کتابخوانی و نقد کتاب و فیلم، مسابقه هوپاد با موضوع فرهنگ‌سازی مبارزه با مواد مخدر در 10 محور نیز برای این دانش‌آموزان به صورت استانی طراحی و اجرا شد.

علاوه بر آن، هفت دانش‌آموز برگزیده این دوره‌های هدایتی به عضویت افتخاری مجمع خیران نخبه‌پرور فارس نائل شده و به مدت یکسال تحت حمایت‌های این مجمع قرار خواهند گرفت.

دوره‌های توانمندسازی هوش کلامی نیز به صورت مجازی برگزار و برگزیدگان آن پس از اتمام دوره معرفی خواهند شد.

در این مراسم، رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، مدیران مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و مسئولین اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های اقلید و آباده حضور داشتند.

***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

 

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166325
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین