بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/08/10 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 1799
  • - تعداد بازدیدکننده: 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تمدید ثبت نام در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

مهلت ثبت نام در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی که با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری  و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 20 تا 24 آبان ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود، تمدید شد.

~/Asset/News/News/Image/photo_۲۰۱۷-۱۰-۳۱_۱۵-۳۴-۴۰_91550.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی مهلت ثبت نام را شنبه 13 آبان ماه سال جاری تمدید کرد.



پنجمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی باهدف تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب‌وکار و افزایش صادرات و محصولات خدمات دانش‌بنیان برگزار می‌شود.



این رویداد که از 20 تا 24 آبان ماه 96 با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود، اهدافی چون شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش‌محور، معرفی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها را دنبال می‌کند.



پنجمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی با هدف ایجاد ارتباط میان دانشگاهیان و فناوریان با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، گسترش همکاری‌های فناورانه منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاری (داخلی و خارجی) برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان در تبریز برگزار خواهد شد.



از دیگر اهداف این رویداد می‌توان به ایجاد فضای مناسب کسب‌وکار برای نخبگان علمی و فناوری و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد.



این نمایشگاه و جشنواره بر تجاری‌سازی فناوری تمرکز دارد و زون بندی تخصصی آن امکان دسترسی مشتریان و مصرف‌کنندگان فناوری به فناوران و امکان ایجاد ارتباط و تعاملات شبکه‌ای در حوزه مرتبط را ایجاد می‌کند.



پنجمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی تلاش ویژه برای حضور مشتریان فناوری (صنعتگران، سرمایه‌گذاران، مدیران شرکت‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی مصرف‌کننده فناوری) از کل کشور دارد.



ارزش‌گذاری به عناصر اجرایی و اقتصادی در داوری و ارزیابی طرح‌ها و تلاش مستمر بعد از ایام نمایشگاه برای معرفی طرح‌های فناورانه حاضر در نمایشگاه به سرمایه‌گذاران از جمله ویژگی‌های این رویداد است.



نمایندگان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سازمان‌های حمایتی در جوار نمایشگاه حضور خواهند داشت و امکان آشنایی فناوران با حمایت‌های آن سازمان‌ها خواهد بود.

شتاب‌دهنده های حوزه فناوری نیز گروه دیگری هستند که در پنجمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی حضور دارند و امکان تعامل آنها با فناوران و جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌ها ایجاد می‌شود.



از دیگر گروه‌هایی که در این رویداد حضور خواهند داشت تشکل‌های تولیدی و سازمان‌های مصرف‌کننده فناوری هستند که برای معرفی نیازهای فناورانه خود و ایجاد ارتباط متقابل میان دانشگاه و صنعت حضور پیدا می‌کنند.



همچنین امکان بهره‌گیری از نظرات مشاوران حوزه کسب  کار دانش‌بنیان در جوار نمایشگاه فراهم است.



پنجمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 20 تا 24 آبان ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. دبیرخانه این رویداد مهلت ثبت نام را تا 13 آبان ماه تمدید کرده است.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150839
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین