بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/10/05 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 227
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در همایش تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان البرز مطرح شد:

توان نخبگانی باید در رفع چالش‌های کشور نمایان شود

همایش تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان البرز در سالن همایش‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/اقتصاد ایران.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ همایش تجلیل از نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان البرز با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن همایش‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.



در این برنامه عنوان شد: با توجه به سند راهبردی کشور در امور نخبگان، تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور باید برای حوزه اجتماعات نخبگانی برنامه مدون و موثر ارائه کنند که با تدوین و اجرایی‌شدن سند راهبردی کشور در امور نخبگان تعاریف تمام دستگاه‌های اجرایی از فرد نخبه، مستعد برتر و اجتماعات نخبگانی یکسان و همسان شده است.



در این همایش همچنین بر لزوم ایجاد و افزایش هم‌افزایی و تعامل بین‌دستگاهی، با بنیاد ملی نخبگان تاکید و عنوان شد: بنیاد ملی نخبگان برنامه‌ها و حمایت‌های خاصی را برای اجتماعات نخبگانی در قالب هسته‌های مسئله‌محور پژوهشی، حمایت از مخترعان برگزیده، اعطای تسهیلات به دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی و حمایت از استادیاران جوان اجرایی می‌کند که نتیجه و ماحصل این برنامه و توان و ظرفیت نخبگان و استعدادهای برتر باید در بکارگیری و استفاده از تجربه و تخصص آنان در رفع یا بهبود چالش‌های و مشکلات کشور محقق و نمایان شود.



در بخشی از این همایش نبیونی، رییس بنیاد نخبگان البرز نیز بیان داشت: با نزدیک شدن به زمان افتتاح و راه‌اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق در استان البرز، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند برای حضور نخبگان، مستعدان و کارآفرینان خانواده شاهد و ایثارگر فعال در حوزه کارآفرینی در این مرکز نوآوری و شتابدهی برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند. همچنین بنیاد نخبگان استان البرز آمادگی خود را برای حضور و مشارکت نخبگان و مستعدان برتر در شناسایی و ارائه راهکار برای رفع یا بهبود چالش‌های دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان البرز اعلام می‌کند.








  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 156861
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین