بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/09/17 - 10:27
  • - تعداد بازدید: 914
  • - تعداد بازدیدکننده: 102
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
نماینده مجلس خبرگان:

تکریم نخبه، تکریم علم و احترام به نظام آفرینش است

آیت‌الله معلمی تکریم از نخبگان را اقدامی پسندیده و نوعی شکرگزاری دانست و گفت: تکریم نخبه، تکریم و پاسداشت علم و تکریم نظام آفرینش و احترام به آن است.

~/Asset/News/News/Image/14000225000542_Test_PhotoN.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های تربیتی و با هدف تکریم و الگوسازی از نخبگان و سرآمدان بومی، مراسم نکوداشت دکتر قربانعلی نعمت‌زاده قراخیلی با حضورجمعی از مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.



آیت‌الله معلمی؛ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبریبا اشاره به اهمیت نعمت نخبگی، تکریم از نخبگان را اقدامی پسندیده و نوعی شکرگزاری دانست و گفت: تکریم نخبه، تکریم و پاسداشت علم و تکریم نظام آفرینش و احترام به آن است.



وی ضمن اشاره به برخی از ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای دکتر نعمت‌زاده، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر، نخبه‌پروری است و موضوع نخبگان آنقدر اهمیت دارد که هر ساله رهبر معظم انقلاب دیدارهای ویژه‌ای را با این قشر برگزار می‌کنند.



تیموری؛ رییس دانشگاهعلوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به خصوصیات علمی و اخلاقی استاد نعمت‌زاده، بیان داشت: وی را می‌توان و باید یکی از ستارگان درخشان مازندران در آسمان علم دانست که منشاء خدمات بسیار ارزنده‌ای بوده و عناوین و افتخارات ملی و بین‌المللی متعددی را کسب کرده‌ است.



وی اضافه کرد: در کنار تکریم و پاسداشت خدمات نخبگی، این افراد باید به عنوان الگو به جامعه خاصه دانشگاهیان معرفی شوند تا آنان نیز بتوانند با الگوگیری از این افراد، مسیر نخبگی را با جدیت و سلامت بیشتری طی کنند.



تیموری اظهار داشت: دکتر نعمت‌‎زاده، مدرسی خبره، پرتوان و خستگی‌ناپذیر و همچنین مدیری متواضع، کاربلد و جسور است که مهمترین بخش زندگی خود را وقف علم و دانش کرده است. وی در کنار تمام ویژگی‌‎های حرفه‌ای، همواره به عنوان اسوه اخلاق نیز مطرح بوده‌ است.



در ابتدای این برنامه، آزادبخت؛ رییس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به برخی از فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان در زمینه هدایت استعدادهای برتر و الگوسازی از مفاخر بومی، گفت: شناسایی، هدایت،‌حمایت و بهره‌گیری از نخبگان و مستعدان برتر، محورهای چهارگانه فعالیت‌های نخبگانی است.



وی با اشاره به لزوم بکارگیری اجتماع نخبگانی برای رفع مشکلات و مسائل علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، افزود: تکریم از نخبگان یکی از برنامه‌های مهم بنیاد ملی نخبگان است.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 156433
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین