بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/03/29 - 11:39
  • - تعداد بازدید: 477
  • - تعداد بازدیدکننده: 472
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رییس بنیاد نخبگان لرستان:

حمایت از استعدادها، زمینه‌ساز توسعه‌یافتگی است/ اهمیت معرفی ظرفیت‌های نخبگانی به مدیران

رییس بنیاد نخبگان لرستان گفت: جامعه زمانی به توسعه‌یافتگی می‌رسد که هر تصمیم مدیریتی، پشتوانه‌ علمی، کارشناسی، تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حمزه امیری، رییس بنیاد نخبگان استان لرستان گفت: لرستان ظرفیت‌های مختلفی دارد ولی چندان نتوانسته است به جایگاه شایسته خود در شاخص‌های توسعه‌یافتگی برسد.

وی افزود: ظرفیت اصلی استان، ظرفیت انسانی و دانشگاهی است؛ به همین دلیل جامعه علاوه بر سرمایه‌گذاری روی ظرفیت‌های مادی، باید ظرفیت‌های انسانی و معنوی را نیز مورد توجه قرار دهد تا زمینه برای رشد همه‌جانبه و پایدار ایجاد شود.

امیری ادامه داد: پرورش فکرها، استعدادها و حمایت از خلاقیت‌ها زمینه‌ساز توسعه‌یافتگی و پیشرفت و صدالبته تحقق اهداف تعیین‌شده است. در این بین، رسالت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های علمی، بسیار سنگین است؛ زیرا باید ظرفیت‌های نخبگانی دانشگاهی را به مدیران معرفی کنند تا بستر مناسب برای یک ارتباط هدفمند بین این دو فراهم شود.

وی با بیان اینکه نهاد دانشگاه باید بتواند توانمندی‌های انسانی را در جامعه، بیشتر کند، اظهار داشت: جامعه زمانی به توسعه‌یافتگی می‌رسد که هر تصمیم مدیریتی، پشتوانه‌های علمی، کارشناسی، تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشد.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 159687
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین