بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/17 - 07:41
  • - تعداد بازدید: 195
  • - تعداد بازدیدکننده: 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حمایت از طرح‌های برگزیده پژوهشگران حوزه طب و داروسازی سنتی ایرانی

طرح‌های برگزیده پژوهشگران و متخصصان علوم پزشکی به ویژه فعالان حوزه طب و داروسازی سنتی ایرانی و شرکت‌های توسعه دهنده فرآورده‌های طبیعی مبتنی بر طب سنتی حمایت می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/داروی گیاهی 8.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ فراخوانی برای ارسال طرح‌های پژوهش و فناوری در حوزه طب سنتی ایرانی برای تخصیص حمایت‌های مادی به طرح‌های برگزیده توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شد.



در این فراخوان از همه پژوهشگران و متخصصین علوم پزشکی به ویژه فعالان حوزه طب و داروسازی سنتی ایرانی و شرکت های توسعه دهنده فرآورده‌های طبیعی مبتنی بر طب سنتی ایرانی دعوت شده است تا طرح‌های خود را در محورهای ابلاغی سال 1400 ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی؛ ارائه کنند.



این طرح‌ها باید در محورهایی چون «گسترش، تسهیل و ساماندهی ارائه خدمات در حوزه طب سنتی ایرانی»، «تجاری‌سازی و تولید داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی و سنتی»، «هوشمندسازی و توسعه برنامه های فناوری اطلاعات»، «مطالعه ارزش بازار بهداشت، درمان و داروی کشور براساس قواعد و مبانی طب سنتی ایرانی و محصولات تایید شده مبتنی بر داروهای طب سنتی ایرانی» و «برگزاری رویدادهای ترویجی و کارآفرینانه مبتنی بر طب سنتی ایرانی» باشد.



علاقه‌مندان تا 22 بهمن‌ماه سال 1400 فرصت دارند تا طرح‌های طرح های کاربردی خلاقانه و فناورانه خود را به این فراخوان ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://chtm.isti.ir/ مراجعه کنید.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156852
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین