بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/02/26 - 09:10
  • - تعداد بازدید: 1670
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی:

خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان ارائه می‌شود

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از ارائه برخی خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان خبر داد.

~/Asset/News/News/Image/آزمایشگاه5.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ارائه طرح خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری، بیان کرد: یکی از پلتفرم‌های ایجاد شده در شبکه آزمایشگاهی، امکان ارایه خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری به متقاضیان است. در این پلتفرم، سازمان‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند میزان حمایت خود از پژوهشگران و مجریان طرح‌های پژوهشی و تحقیق و توسعه را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ثبت کنند.


وی افزود: این افراد (حقیقی و حقوقی) با مراجعه به همه آزمایشگاه‌های عضو شبکه در سراسر کشور، می‌توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را تا سقف حمایت تعریف شده، دریافت کنند.


به گفته اسدی‌فرد، سال گذشته، بیش از 5 هزار نفر در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی عضو شده‌اند. در این سال همچنین، بیش از یک هزار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور از حمایت‌های این باشگاه استفاده کرده‌اند.


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ادامه داد: حدود 4 سال از فعالیت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی می گذرد و در این مدت، بیشتر دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های دولتی و خصوصی ب عضو شبکه شده اند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150891
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین