بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/13 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 279
  • - تعداد بازدیدکننده: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ادامه برگزاری برنامه‌های معرفتی و هویتی/

خدمات متقابل اسلام و ایران با تاکید بر نقش شهید سلیمانی در کشورهای اسلامی بررسی می‌شود

کارگاه «خدمات متقابل اسلام و ایران با تاکید بر نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای اسلامی» به همت بنیاد نخبگان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/سلیمانی.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ تمدن و فرهنگ ایران، قرابت بسیار زیادی با دین مبین اسلام دارد بطوریکه بسیاری از مضامین فرهنگی آنها با یکدیگر عجین شده است. در طول تاریخ، اسلام مهمترین منبع برای غنای فرهنگی تمدن ایران بود و از سوی دیگر، ایران به عنوان بزرگترین نماد فرهنگ اسلامی، نقشی بی‌بدیل در اشاعه این دین الهی داشت. از این رو، خدمات متقابل ایران و اسلام را نمی‌توان انکار کرد. در سال‌های اخیر نیز ایران همواره به عنوان بزرگترین حامی شعائر اسلام، در خط مقدم دفاع از این دین الهی حضور داشته و مردم این سرزمین جانفشانی و ایثار بسیاری در این راه کرده‌اند.



در همین راستا و در ادامه برگزاری برنامه‌های معرفتی و هویتی و به منظور آشنایی مستعدان با پیشینه غنی فرهنگ ایران اسلامی و نهادینه‌ کردن آن در جامعه نخبگانی، کارگاه «خدمات متقابل اسلام و ایران با تاکید بر نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کشورهای اسلامی» به همت بنیاد نخبگان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.



علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در برنامه‌های فرهنگی به سامانه بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.


  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154272
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین