بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/08/22 - 10:55
  • - تعداد بازدید: 1296
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان:

خودشناسی، مهمترین مؤلفه در برقراری ارتباط مؤثر است

بختیاری‌سعید؛ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: برای اثرگذاری حداکثری یک پیام، ایجاد هماهنگی بین تمامی منش‌ها و مؤلفه‌های شخصیتی حائز اهمیت است.

~/Asset/News/News/Image/خودشناسی.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بهرام بختیاری‌سعید؛ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در کارگاه «ارتباط موثر» با اشاره به اهمیت ارتباط مؤثر، این امر را یک مهارت اکتسابی دانست و از ایجاد ارتباط بعنوان بزرگترین دستاورد بشر یاد کرد.



وی به معقولۀ خودشناسی بعنوان یکی از ارکان اصلی در ایجاد ارتباط مؤثر و پویا پرداخت و اظهار داشت: تا فرد به شناخت صحیحی از امکانات فردی خود نرسد، قطعاً در ایجاد یک ارتباط اثربخش موفق نخواهد بود
.


بختیاری‌سعید ضمن تشریح مبانی شخصیتی و ارتباط آنها با مهارت‌های ارتباطی بیان کرد: برای اثرگذاری حداکثری یک پیام، ایجاد یک هماهنگی بین تمامی منش‌ها و مؤلفه‌های شخصیتی حائز اهمیت است.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در بخش دیگری از کارگاه، از تمامی شرکت کنندگان خواست تا خصوصیات بازر خود را برشمرند و تمرین‌هایی را برای کسب مهارت بیشتر ارائه کرد تا در جلسات آتی زمینه برای تمرین تکنیک‌های ارتباطی فراهم شود.


لازم به ذکر است، کارگاه‌ آموزشی«مهارت ارتباط مؤثر»، با هدف توانمند‌سازی مستعدان‌برتر در زمینه مهارت‌‌های ارتباطی توسط بنیاد نخبگان استان گلستان و با همکاری جهاد دانشگاهی استان گلستان برگزار شد.



  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 144582
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین