بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/08/29 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 347
  • - تعداد بازدیدکننده: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان لرستان:

دستاورد علمی محققان بومی، ارتقاء خودباوری مستعدان را در پی دارد

امیری گفت: کشور در سال‌های اخیر در حوزة علم و فناوری به دستاوردهای خوبی رسیده و امید است که این موفقیت‌ها سبب ارتقاء خودباوری و اعتماد به نفس جامعة علمی و دانشگاهی شود.

~/Asset/News/News/Image/gدتئلاب.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مراسم تقدیر از پنج نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های لرستان با همکاری بنیاد نخبگان استان با حضور نمایندة ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان و سرآمدان استانی برگزار شد.


در این مراسم، حمزه امیری؛ رییس بنیاد نخبگان استان لرستان با اشاره به لزوم رشد علم و فناوری و حمایت بیشتر از ایده‌پردازان و دانشگاهیان خلاق، گفت: با اصلاح رویکردها و نگرش‌های نظام نخبگانی در سال‌های اخیر، کشور در سال‌های اخیر در حوزة علم و فناوری به دستاوردهای خوبی رسیده و امید است که این موفقیت‌ها سبب ارتقاء خودباوری و اعتماد به نفس جامعة علمی و دانشگاهی شود.


وی با اشاره به لزوم حمایت هدفمند از جامعة نخبگانی، بر لزوم کاربردی بودن و عملیاتی بودن تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی تاکید کرد و افزود: بنیاد ملی نخبگان در راستای حمایت از اساتید برتر دانشگاه‌های کشور، اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات را در قالب جایزه دکتر کاظمی آشتیانی را اعطا می‌کند و تلاش دارد با این اقدام مسیر نخبگی را تسهیل و روند اثرگذاری علم در زندگی اجتماعی را تسریع کند.


امیری در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌های تکریم از سرآمدان، یادآور شد: این اقدام یکی از اهداف اصلی بنیاد ملی نخبگان و از تاکیدات سند راهبردی کشور در امور نخبگان است و در الگوسازی از نخبگان و مفاخر بومی برای مستعدان نقشی اساسی دارد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156782
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین