بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1396/02/16 - 08:05
  • - تعداد بازدید: 1903
  • - تعداد بازدیدکننده: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره آموزشی بازرسی صنعتی در حوزه صنایع دریایی برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی به‌منظور آشنایی بیشتر دانش جویان با بازرس و روال کار بازرسی‌های صنعتي به‌صورت كارگاهی، در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

~/Asset/News/News/Image/ic s.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دوره‌های  آموزشی بازرسی صنعتی يكي از دوره‌های بدو خدمت بازرسان جهت ورود به مؤسسات رده‌بندی است که تاکنون چند دوره از آن برگزارشده است،  همچنين در اكثر همایش‌های دريايي اين دوره جهت آشنايي بيشتر با بازرس و روال بازرسی‌های صنعتي به‌صورت كارگاه نيز ارائه‌شده است.


فرزام پارسا مدیر واحد بازرسی‌های صنعتی و یک از مدرسان این دوره آموزشی گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، آشنايي با بازرس و بازرسي در دانشگاه‌های كشور است. 


وی در ادامه این‌چنین گفت: متأسفانه در جامعه امروزی روابط دوسویه میان  صاحبان صنايع و  بازرسان وجود ندارد و شفاف‌سازی وظایف بازرسان برای صاحبان مشاغل صورت نگرفته است ازاین‌رو با برگزاری دوره آموزشی بازرسی صنعتی در حوزه صنایع دریایی می‌توانیم رابطه فی‌مابین را از دانشگاه‌ها شروع كرده و توضيح اين مسئله را عنوان كرده كه بازرس و بازرسي جهت حفظ منافع هم ازلحاظ فني و ايمني و هم ازلحاظ حفظ سرمايه صاحبان مشاغل مناسب است. چراكه افراد و دانشجويان عزيزي كه در حال تحصيل هستند خود انها صاحبان مشاغل آينده به شمار می‌روند. 


پارسا با اشاره به چشم انداز برگزاری این دوره آموزشی گفت:  آشنایی به علم بازرسی‌ها به منظور شروع پروژه‌ها در صنعت دریایی هم براي شركت بازرسي و هم براي صاحبان مشاغل و خدمات،  باعث تسريع در پروژه و عدم به وجود آمدن موانع در ادامه راه هستند از این رو پرداختن به این مقوله از ابتدای ورود به کار امری بسیار مهم قلمداد می‌شود. 


بر اساس این گزارش، دوره آموزشی بازرسی صنعتی در حوزه صنایع دریایی در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و همکاری موسسه رد ه بندی ایرانیان در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. 


همچنین در این دوره آموزشی، فرزام پارسا، سرممیز و بازرس ارشد و مدیر بازرسی‌های صنعتی و بندری به همراه موسسه رده‌بندی ایرانیان از مدرسان دوره آموزشی بازرسی صنعتی در حوزه صنایع دریایی هستند که می‌توان از آن‌ها نام برد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 152360
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین