بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/05/21 - 09:08
  • - تعداد بازدید: 386
  • - تعداد بازدیدکننده: 382
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان/

سلسله رقابت‌های IAI برگزار می‌شود/ هوش مصنوعی در راه حل مسائل واقعی کشور

سلسله رقابت‌های IAI با هدف ترویج کاربرد هوش مصنوعی در رفع چالش‌های کشور، به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای زمینه‌سازی برای به‌کارگیری هوش مصنوعی در حل چالش‌ها و مسائل واقعی کشور به ویژه شهر اصفهان، سلسه‌ رقابت IAI (Isfahan Artificial Intelligence) با هدف ترویج هوش مصنوعی و شناسایی و تقویت افراد توانمند و مستعد برای حل مسائل واقعی صنایع کشور، به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود.

در این رقابت‌های ملی، چندین چالش از مسائل واقعی کشور در حوزه‌های مختلف مطرح می‌شود و تیم‌های مستعد و خلاق بعد از ثبت‌نام، برای شرکت در مسابقه ارزیابی می‌شوند. داده‌های مربوط به هر چالش برای تیم‌های تاییدشده ارسال می‌شود و نتایج پیش‌بینی داده‌ها پس از یک بازه زمانی بررسی داده‌ها توسط تیم‌ها بارگذاری می‌شود.

بر اساس چارچوب ارزیابی معرفی‌شده برای هر چالش، تیم‌های برتر مشخص خواهند شد و در نهایت رویداد اختتامیه شامل برنامه اعطای جوایز، برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی حول چالش‌ها و شبکه‌سازی و معارفه افراد، به صورت حضوری در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 166773
کلمات کلیدی
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین