بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/02/25 - 05:07
  • - تعداد بازدید: 288
  • - تعداد بازدیدکننده: 285
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بنیاد نخبگان استان فارس/

سومین دوره مسابقات علمی شنوتک برگزار می‌شود

سومین دوره از سری مسابقات علمی شنوتک به همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سومین دوره از سری مسابقات علمی شنوتک به همت بنیاد نخبگان استان فارس و با همکاری مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و مدیریت پژوهشسراهای اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

مسابقه علمی شنوتک بخشی از پروژه پادکست شنوتک است که در قالب آن نوجوانان و جوانان می‌توانند ضمن تعمیق دانسته‌های خود در زمینه‌های علمی مورد نظر، فعالیت‌های علمی جذابی را تجربه و با همسالان خود به اشتراک بگذارند؛ بنابراین در هر فصل مسابقه‌ای در قالب پروژه یا طرح مسئله علمی مطرح خواهد شد که مبنای مطالب مرتبط با آن مسابقه در اپیزود مربوطه در شنوتک توضیح داده خواهد شد و مخاطبان با گوش دادن به آن اپیزود در جریان روند اجرای مسابقه قرار خواهند گرفت و در مهلت مقرر نسبت به ارسال پاسخ اقدام خواهند کرد. در نهایت، پاسخ‌های دریافتی توسط هیئت تحریریه پادکست شنوتک بررسی و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

نفرات برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی در صورت تمایل می‌توانند در نشست‌های تکمیلی مرتبط با موضوع مسابقه شرکت کرده و با متخصصین امر در این رابطه به بحث و تبادل نظر بپردازند و به عنوان عضو افتخاری هیئت تحریریه پادکست نیز فعالیت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این برنامه به سامانه بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 158043
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین