بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/06/17 - 08:49
  • - تعداد بازدید: 34
  • - تعداد بازدیدکننده: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی غیر مقیم/

سومین رویداد «کانکت فروم» برگزار می‌شود/ میزبانی از فناوران نخبه

سومین رویداد کانکت فروم با هدف همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی غیر مقیم همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی و با هدف توسعه تعامل و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی غیر مقیم، سومین رویداد «کانکت فروم» همزمان با نمایشگاه ایران پلاست برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف آشنایی متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور (متخصصان برنامه کانکت پلاس) با صنایع فعال کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته، استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه‌ها و همچنین شبکه‌سازی میان متخصصان و فناوران با صاحبان صنایع مرتبط برگزار خواهد شد.

در این رویداد فناورانه، سلسله نشست‌های تخصصی با هدف شبکه‌سازی میان متخصصان و صاحبان صنایع برگزار خواهد شد و صاحبان صنایع به بیان چالش‌ها و فرصت‌های همکاری خواهند پرداخت.

در ادامه این رویداد، متخصصان فناور و ایرانی غیر مقیم، ضمن بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) و بازدید از غرفه‌های منتخب نمایشگاه ایران پلاست زمینه را برای تعامل با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه پیدا خواهند کرد. 

این رویداد سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت 9:30 تا 13:30 در محل خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار خواهد شد.

جهت ثبت‌نام و شرکت در این رویداد می‌توانند به لینک https://evnd.co/U2amG مراجعه کنند. 

مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۱۹ شهریورماه است. ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند.



***
برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 172938
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین