بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/09/17 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 319
  • - تعداد بازدیدکننده: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرکت‌های دانش‌بنیان استان اردبیل میزبان طرح ایران گشت/تاکید بر نقش مهم مراکز رشد در ایجاد زیست‌بوم فناوری

بازدید از مرکز رشد واحدهای فناوری استان اردبیل، ویژه دانش‌آموزان برگزیده متوسطه اول مدارس استان به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/indexالبالب.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامة برگزاری برنامه‌های نخبگانی و با هدف گسترش فرهنگ نوآوری و خلاقیت و زمینه‌سازی برای ایجاد زیست‌بوم نوآوری، برنامة بازدید از مرکز رشد واحدهای فناوری استان اردبیل، ویژه دانش‌آموزان برگزیده متوسطه اول مدارس استان به همت بنیاد نخبگان استان برگزار شد.



در این برنامه که با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و در قالب طرح ایران گشت (دانش پویان سبلان) برگزار شد، شرکت‌کنندگان از واحدهای فناور و شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و بخش‌های مختلف آنها بازدید و از نزدیک با روند فعالیت هر یک و چگونگی شکل‌گیری آنها آشنا شدند.



دانش‌آموزان از شرکت‌های آرکا آلتین الکترونیک، آرتا کشت آریا سبلان، جاوید صنعت، سان نور سنا، پارلاق صنعت، سازگار گستر و نیک پی الکترونیک بازدید کردند و مدیر هر شرکت به ارائه توضیحات درباره محصولات تولیدی خود و نحوه تولید آن پرداختند.



تاکید بر نقش مهم مراکز رشد در ایجاد زیست‌بوم فناوری، لزوم حرکت جامعه دانش‌آموزی به سمت ایده‌پردازی و خلاقیت و ضرورت ارتقاء توانمندی برگزیدگان از بخش‌های اصلی این برنامه بود.










  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 145904
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین