بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/07/01 - 12:39
  • - تعداد بازدید: 409
  • - تعداد بازدیدکننده: 400
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد ملی نخبگان خبر داد:

شهر هوشمند پردیس؛ محل اسکان نخبگان پارک فناوری پردیس

دهقانی گفت: کمک به ایجاد فضا، امکانات رفاهی و اسکان نخبگان مستقر در پارک پردیس از اهداف حمایت از این پارک است. این اسکان در مجاورت پارک پردیس در شهر هوشمند پردیس خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی رئیس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به عملکرد پارک فناوری پردیس، گفت: این پارک دارای ۴۷۰ هکتار وسعت است و ۸ هزار متخصص که هر کدام در وجود خود جواهری دارند، در آن مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: فناوران این پارک در سال گذشته رشد فروش ۴۲ میلیارد تومانی را ثبت کردند و با این سرعت و امید به راه خود ادامه می‌دهند که برای کشور امیدبخش است. 

دهقانی فیروز آبادی خاطر نشان کرد: به زعم کسانی که پارک‌های فناوری سایر کشورها را دیده‌اند، پارک فناوری پردیس از نظر توان و نیروی انسانی در سطح جهانی قرار دارد.

معاون علمی رئیس‌جمهوری تاکید کرد: با تکمیل زنجیره ارزش و اختصاص دادن جریان‌های امیدبخش و حمایت‌های ویژه، این پارک به شهر نوآور تبدیل می‌شود و در کنار این پارک شهر هوشمند مسکونی شکل می‌گیرد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان افزود: این پارک با مساحت ۴۷۰ هکتار فعال شده است و در سال گذشته یک میلیارد دلار گردش مالی داشته است.

دهقانی فیروز آبادی خاطر نشان کرد: این پارک رونمایی از محصول را سالانه در برنامه خود دارد و این محصولات رونمایی شده در سال جاری شامل ۱۰ محصول در حوزه‌های سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی و تجهیزات مخابراتی هستند.

معاون علمی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه برخی از شرکت‌ها نیز به عنوان شرکت‌های برتر انتخاب می‌شوند، اظهار کرد: با حمایت های صورت گرفته پارک فناوری پردیس به‌زودی به عنوان پارک برتر مطرح جهانی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف معاونت علمی از حمایت از پارک پردیس توسعه خطوط صادرات محصولات پارک و کمک به فضای رفاهی و امکانات رفاهی و اسکان نخبگان مستقر در پارک است. این اسکان در مجاورت پارک پردیس در شهر هوشمند پردیس خواهد بود.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس 
bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا
کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 167364
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین