بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/09/14 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 335
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان ایلام:

شهیدان بهترین و مهمترین الگو برای نخبگان و مستعدان هستند

صالحی‌پور گفت: الگوسازی از شهیدان امری ضروری است چراکه این افراد امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند و اقدامی به معنای واقعی نخبگانی انجام دادند.

~/Asset/News/News/Image/indexممتمت.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و با هدف تعمیق باورهای دینی و آشنایی مستعدان با ارزش‌های دوران دفاع‌مقدس، رییس بنیاد نخبگان استان ایلام و جمعی از مدیران ارشد استانی و نخبگان، با خانواده شهید منصور آقابیگی دیدار و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.



در این دیدار، مژگانصالحی‌پور؛ رییس بنیاد نخبگان استان ایلام با بزرگداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر گفت: شهیدان بهترین و مهمترین الگو برای نخبگان و مستعدان هستند.



وی با بیان اینکه پرورش و توانمندسازی نخبگان و استعدادهای برتر، رسالت اصلی بنیاد ملی نخبگان است، افزود: الگوسازی از شهیدان امری ضروری است چراکه این افراد امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند و اقدامی به معنای واقعی نخبگانی انجام دادند.



اسدالله تولیده؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تجلیل از نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری همسران معظم شهدا، گفت: این افراد در تربیت و پرورش یادگاران شهدا بار سنگینی را بر عهده گرفتند. امروز ثمره مجاهدت همسر گرامی شهید «آقابیگی» را در جامعه با پرورش فرزندانی مستعد احساس می‌کنیم.



وی یادآور شد: این شهید والامقام از فرماندهان مشهور در دوران جنگ بود که موفقیت‌های بسیاری با تلاش‌های او به دست آمد.



در انتهای این برنامه لوح تقدیر و تابلو فرش تمثال مبارک شهید «منصور آقابیگی» به همسر معظم این شهید والامقام اهداشد.



لازم به ذکر است، شهید منصور آقابیگی؛ قائم‌مقام پشتیبانی و لجستیک لشکر۱۱حضرت امیرالمومنین علیه‌اسلام در دوران جنگ تحمیلی بود و در هفتم شهریورماه سال۶۷در اثر انفجار انبار مهمات در منطقه ششدار، به فیض والای شهادت نائل آمد.




  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156200
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین