بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/11/07 - 07:21
  • - تعداد بازدید: 172
  • - تعداد بازدیدکننده: 169
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در ادامه بازدیدهای علمی و صنعتی استادمحور/

صنعت سنگ میزبان مستعدان برتر زنجان

برنامه بازدید از مجموعه تولیدی در حوزه صنعت سنگ به همت بنیاد نخبگان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه اجرای برنامه‌های مصوب فرهنگی، استعدادهای برتر استان زنجان به منظور آشنایی با توانمندی‌های معدنی و صنعتی و فرصت‌ها و فعالیت‌های کلان و مؤثر صنعت سنگ، از مجموعه تولیدی مرمرین سنگ کسری بازدید کردند.

در این برنامه عنوان شد: گروه معادن و کارخانجات مرمرین سنگ کسری در سال 1368 با هدف استخراج و فرآوری مواد معدنی و سنگ های تزئینی (ساختمانی ) فعالیت خود را در استان زنجان آغاز کرده و این گروه پس از موفقیت در اکتشاف و تجهیز و بهره‌برداری از معادن مختلف سنگ‌های ساختمانی و مواد معدنی مانند سیلیس، فلدسپات و کائولن، به منظور تولید و فرآوری انواع سنگ‌های ماربل  خاصه تراورتن، مرمریت و مرمردر سال 1387 به تاسیس کارخانجات فرآوری با  عنوان صنایع  «مرمرین سنگ کسری» اقدام کرد.

در ادامه بیان شد: این واحد تولیدی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و جدیدترین ماشین‌آلات متعلق به شرکت ایتالیایی برتون، توانایی تولید و فرآوری سالیانه 600,000 متر مربع انواع سنگ‌های ساختمانی در قالب تایل و اسلب را با کیفیتی عالی و مورد قبول بازارهای جهانی را دارد.

در پایان نیز تأکید شد: صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای شرقی، روسیه، اروپا به طورمستقیم و غیر مستقیم، از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.


***

ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید
.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 169567
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین