بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/09/21 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 309
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک بازدید علمی مطرح شد:

ضرورت ایجاد ارتباط پایدار مجموعه تحقیق و توسعه شرکت‌ها با دانشگاه‌ها

در برنامه بازدید فنی و تخصصی از کارخانه شیمی قرن، ضرورت ایجاد ارتباط پایدار مجموعه تحقیق و توسعه شرکت‌ها با دانشگاه‌ها به عنوان راهکاری برای بهبود شرایط و توسعه بخش پروهش شرکت‌ها مطرح شد.

~/Asset/News/News/Image/gvd.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ کشور به منظور آشنایی بیشتر با چالش‌ها و نیازهای موجود در آنها و همچنین آگاهی‌بخشی به مدیران کشور از توان و قابلیت‌های نخبگانی، برنامه بازدید فنی و تخصصی از کارخانه شیمی قرن به همت بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.



در این برنامه، شرکت‌کنندگان از بخش‌های مختلف اعم ازواحد تصفیه‌خانه بازدید کردند و پیشنهاداتی برای ایجاد ارتباط پایدار مجموعه تحقیق و توسعه شرکت با دانشگاه‌ها، ایجاد واحد کنترل کیفیت سلامت محیط‌زیست، طرح بازآفرینی قوطی‌های تولید شده کارخانه ارائه دادند.



در این بازدید مطرح شد: شرکت پدیده شیمی‌قرندر سال۱۳۸۹با هدف تولید محصولات شوینده و بهداشتی تأسیس شد. کارخانه شرکت پدیده شیمی‌قرن با تجهیزات استاندارد و برتر جهانی در زمینی به مساحت۳۴۰۰۰مترمربع با ظرفیت تولید۳۸۰۰۰کارتن در روز در شهرک صنعتی اشتهارد در سال۱۳۹۰بنانهاده شد و در خرداد سال۱۳۹۲به بهره‌برداری رسید. این کارخانه شامل واحدهای مدیریت کارخانه، معاونت کارخانه، منابع انسانی، واحد مالی، تولید (صابون و مایعات)، انبار، کنترل کیفیت (آزمایشگاه شیمی، فیزیک و میکروبی)، برنامه‌ریزی،HSE، فنی، ساخت و تدارکات است.



در ادامه افزوده شد: کارخانه دوم پدیده شیمی‌قرننیز در سال۱۳۹۷درزنجانبه بهره‌برداری رسید. این کارخانه که در شهرک صنعتی نوآوران در زمینی به مساحت۶هکتار تأسیس شده است، با ظرفیت تولید روزانه۱۰هزار کارتن و حدود400نفر نیروی انسانی مستقر و۱۳۰۰نفر نیروی غیرمستقر آغاز به کار کرد.



در ادامه همچنین بیان شد: این کارخانه دارای۱۵خط بسته‌بندی و۴۰مخزن میکس است و مصرف آب روزانه در این کارخانه حدود۵۰۰متر مکعب و تولید پساب روزانه۵۰متر مکعب است.در آزمایشگاه‌های فیزیک و شیمی این مجموعه نیز تست کیفیت محصولات و همچنین کیفیت بسته‌بندی انجام می‌شود.












  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 154770
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین