بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/01/09 - 18:13
  • - تعداد بازدید: 519
  • - تعداد بازدیدکننده: 507
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس جمهور در شورای اداری شهرستان پردیس مطرح کرد:

ضرورت ایجاد شهرک نخبگان در کنار توسعه کمی‌وکیفی پارک علم‌وفناوری پردیس

رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس، ضرورت ایجاد شهرک نخبگان را در کنار توسعه کمی‌وکیفی پارک علم‌وفناوری پردیس مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس، ضرورت ایجاد شهرک نخبگان را در کنار توسعه کمی‌وکیفی پارک علم‌وفناوری پردیس مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه‌ریزی در این زمینه می‌تواند در زمینه اشتغال نخبگان و تأمین محل سکونت مناسب برای آنها، به مدل شایسته‌ای در کشور تبدیل شود.

رئیس‌جمهور در بخشی از این نشست افزود: پردیس از این ظرفیت برخوردار است که به مهمترین پارک علم و فناوری همراه با شهرک نخبگانی تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان پردیس در حوزه زیرساختی اظهار داشت: زیرساخت‌های پردیس متناسب با جمعیت این شهرستان توسعه پیدا نکرده است، لذا ضرورت دارد ابتدا شناخت کاملی از وضعیت موجود این شهرستان به دست آید و سپس با هدف‌گذاری مناسبی برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش شود.

رئیس‌جمهور که در بازدید از پردیس در گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم در جریان مشکلات این شهر قرار گرفته بود، در ادامه گفت: زیرساخت‌های شهری در پردیس از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب لازم است با اولویت توسط دستگاه‌های متولی پیگیری و حل و فصل شود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 157335
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

سامانه ی گفتگوی آنلاین