بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/01/14 - 09:07
  • - تعداد بازدید: 388
  • - تعداد بازدیدکننده: 384
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون استاندار همدان مطرح کرد:

ضرورت راه‌اندازی نهضت بکارگیری نخبگان/ لزوم پویایی جریان نخبگی در تحقق شعار سال

اسماعیلی، راه‌اندازی نهضت بکارگیری نخبگان را از جمله الزامات در راستای تحقق شعار سال برشمرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دانش‌بنیان در همدان وجود دارد که تحقق آن نیازمند تقویت زیرساخت‌های علم و فناوری در استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سلمان اسماعیلی، معاون استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی همدان باید برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، انقلابی و جهادی وارد میدان شوند.

وی راه‌اندازی نهضت بکارگیری نخبگان و جوانان و آسان‌سازی صدور مجوزهای کسب و کار را از جمله الزامات در راستای تحقق این شعار برشمرد و افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دانش‌بنیان در همدان وجود دارد که هر اندازه می‌توانیم باید برای تحقق آن زیرساخت‌های علم و فناوری را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم پویایی جریان نخبگی در همدان ادامه داد: به تازگی قانون تولید جهش دانش‌بنیان توسط مجلس نهایی شد که در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده می‌تواند کمک کننده باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه هر مدیری به اندازه سهم خود باید برای توسعه کشور تلاش کند، بیان کرد: توسعه یک مطالبه جدی است و در تحقق شعار سال در همدان باید به یک سند و نقشه راه برسیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم استفاده از تجربه‌ها و حرکت به سمت تحول، خاطرنشان کرد: مدیران باید شرایط را به نفع مردم و انقلاب تغییر دهند و برای اصلاح امور حرکت جهادی داشته باشند.

 

 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 157381
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین