بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/09/07 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 350
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان خراسان شمالی مطرح کرد:

ضرورت شرکت مداوم مستعدان در برنامه‌های خلاقانه

محمود بخشی با اشاره به لزوم بهره‌مندی حداکثری مستعدان از ظرفیت‌ها و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان، این موضوع را امری مهم در بهبود کیفیت فعالیت‌های نخبگانی آنان دانست و بر ضرورت شرکت در کارگاه‌های خلاقیت و نوآوری تاکید و آن را لازمة افزایش توانمندی افراد در ایده‌پردازی و خلاقیت قلمداد کرد.

~/Asset/News/News/Image/بخشی1.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامة برگزاری برنامه‌های تعاملی و به منظور شبکه‌سازی نخبگان و مستعدان استان، نشست رییس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی با برگزیدگان آیین‌نامه‌های بنیاد ملی نخبگان به صورت آنلاین برگزار شد.


در این جلسه، محمود بخشی؛ رییس بنیاد نخبگان خراسان شمالی با اشاره به لزوم توانمندسازی مستعدان در مسیر نخبگی، تسهیل مسیر بهره‌مندی مستعدان از حمایت‌ها و جوایز اعطایی، برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی و برپایی برنامه‌های تخصصی دانش‌افزایی را از مهمترین برنامه‌های نخبگان استان در سال جاری برشمرد.


وی با اشاره به لزوم بهره‌مندی حداکثری مستعدان از ظرفیت‌ها و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان، این موضوع را امری مهم در بهبود کیفیت فعالیت‌های نخبگانی آنان دانست و بر ضرورت شرکت در کارگاه‌های خلاقیت و نوآوری تاکید و آن را لازمة افزایش توانمندی افراد در ایده‌پردازی و خلاقیت قلمداد کرد.


بخشی در ادامه بر لزوم تداوم ارتباط نظام نخبگانی با اجتماع نخبگانی تاکید کرد.


بررسی کامل جوایز تحصیلی و شرایط و نحوة استفاده از هرکدام در سامانه سینا، اعتبار همکاری دانشجویی و نحوة بهره‌مندی از آن و همچنین برپایی نشست پرسش و پاسخ دیگر بخش این برنامه بود.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156127
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین