بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/07/30 - 11:53
  • - تعداد بازدید: 1500
  • - تعداد بازدیدکننده: 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سعادت در دومین دوره طرح شهید احمدی روشن منطقۀ شمال‌غرب مطرح کرد:

ضرورت طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مستعدان برتر همکار در طرح شهید احمدی روشن

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر ضرورت طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مستعدان برتر همکار در طرح شهید احمدی روشن تاکید کرد.

~/Asset/News/News/Image/ahmadirosfححححححححححححححححح.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست اجتماعات نخبگانی با محوریت دومین دوره طرح شهید احمدی روشن در پهنه آذربایجان با حضور قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان و جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های منطقۀ شمالغرب برگزار شد.



در این نشست، محمود سعادت‌فومنی؛ قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن دیدار با هسته‌های فعال در منطقه و تشریح اهداف این طرح از جمله رشد و شکوفایی آینده¬‌سازان و زمینه‌سازی برای هم¬‌افزایی جامعۀ علمی و نخبگانی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی مستعدان را مهمترین هدف این طرح دانست.



وی هدایت و جهت‌دهی فعالیت‌های نخبگانی به سمت حوزه‌های مورد نیاز کشور را از دیگر اهداف طرح شهید احمدی‌روشن برشمرد و به تبیین فرآیند اجرایی آن در پهنۀ آذربایجان شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان پرداخت.

سعادت‌فومنی در پایان با تأکید بر لزوم هدایت دانشجویان همکار در هسته‌ها به سمت حل مسائل مطرح در کشور و حرکت در مسیر اثرگذاری، به ضرورت طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای این افراد اشاره کرد.



لازم به ذکر است، در پایان این نشست، جلسۀ پرسش و پاسخ با حضور اساتید همکار در طرح برگزار شد.

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 156626
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین