بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/11/11 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 303
  • - تعداد بازدیدکننده: 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در یک نشست هم‌اندیشی مطرح شد:

ضرورت هدایت پایان‌نامه‌های دانشگاهی به سمت توسعه منطقه‌ای

مشارکت بیشتر دانشجویان در طرح‌ها و برنامه‌های مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان راهی برای کاهش مشکلات استان و حرکت به سمت توسعه منطقه‌ای است.

~/Asset/News/News/Image/tgyf.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامه برگزاری برنامه‌های نخبگانی با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی بیشتر مراکز علمی و تحقیقاتی با برنامه‌ها و اهداف بنیاد ملی نخبگان، نشست بنیاد نخبگان استان لرستان با جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان به منظور تاکید بر همکاری‌های دو جانبه برگزار شد.



در این نشست ضمن اشاره به لزوم هدایت استعدادهای دانشگاهی خاصه در رشته‌های فنی و مهندسی، به سمت موضوعات کاربردی، بر ضرورت مشارکت بیشتر دانشجویان در طرح‌ها و برنامه‌های مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان تاکید و این اقدام راهی برای کاهش مشکلات استان و حرکت به سمت توسعه منطقه‌ای به شمار آمد.



در ادامه این نشست، علی میر؛ عضو هیئت علمی و مشاور سرپرست دانشگاه لرستان و فریدون امیدی‌نسب؛ رییس دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه نیز با تاکید بر غنای دانشگاه لرستان در بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و کارآمد، برخی از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه را معرفی کردند.



اهمیت حمایت از پایان‌نامه‌های مسئله‌محور و کاربردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و لزوم هدایت رساله‌ها و تحقیقات دانشگاهیان به سمت چالش‌های توسعه‌ای استان، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست توسط حمزه امیری؛ رییس بنیاد نخبگان استان لرستان بود.
  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 145239
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین