بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/03/13 - 05:23
  • - تعداد بازدید: 279
  • - تعداد بازدیدکننده: 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

طرح بورسیه صنعتی، مسیر مناسب جذب نیروهای انسانی کارآمد برای صنعت است

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: طرح بورسیه صنعتی برای صنعت، مسیر مناسب برای پیدا کردن و جذب نیروهای انسانی کارآمد و برای دانشگاه مسیری برای جذب دانشجویان علاقه‌مند، مستعد و با انگیزه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سیف الله رسولی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه طرح بورسیه صنعتی در واحد‌های تولیدی طرحی قاب توجه بوده و بنیاد ملی نخبگان در سال گذشته این طرح را در استان یزد اجرایی کرده، گفت: در این طرح هم استعدادهای برتر و هم دانش‌آموزانی که در کنکور سراسری رتبه‌های کشوری زیر ۲۰۰۰ داشته‌اند، می‌توانند حضور پیدا کنند.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند رشته‌ها و نفرات مورد نیاز خود را اعلام و نام آنها در دفترچه آزمون سراسری درج خواهد شد. در این بین، حمایت‌های لازم نیز از سوی بنیاد ملی نخبگان انجام خواهد شد به نحوی که در سال اول قریب به ۸۰ درصد هزینه‌ها را بنیاد تقبل می‌کند.

رسولی تصریح کرد: این طرح برای صنعت، مسیر مناسب برای پیدا کردن و جذب نیروهای انسانی کارآمد و برای دانشگاه مسیری برای جذب دانشجویان علاقه‌مند، مستعد و با انگیزه است و برای دانشجویان فرصت آشنایی با محیط کار واقعی و ترسیم محیط شغلی آینده را مهیا می‌کند.

***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 165770
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین