بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/08/30 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 321
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان زنجان مطرح کرد:

طرح شهید احمدی روشن، گامی جدید در استفاده از توان نخبگانی

رسولی گفت: با بهره‌‌گیری از پتانسیل طرح شهید احمدی روشن، گام جدیدی در استفاده از توان نخبگانی در حل مسائل صنعت و دستگاه ‌های اجرایی برداشته شده است.

~/Asset/News/News/Image/indexطظبیظی.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور آشنایی بیشتر مستعدان برتر با چالش‌ها و ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی استان زنجان، نشست هم‌‌اندیشی رییس بنیاد نخبگان استان زنجان با مدیران شرکت خالص‌سازان روی برگزار شد.



در این نشست، رسولی؛ رییس بنیاد نخبگان استان زنجانبا اشاره به لزوم خودباوری و میل به پیشرفت و توسعه، این مهم را شرط موفقیت در بازار رقابت دانست و گفت: روحیه تحول‌خواهی و کمال‌‌گرایی سبب نوآوری‌های مداوم در شرکت‌ها خواهد شد.



وی بر لزوم زمینه‌‌سازی برای تزریق تفکر نخبگانی به بخش‌‌های مورد نیاز از جمله صنعت روی تاکید و با اشاره به ظرفیت طرح شهید احمدی‌ روشن در تزریق توان نخبگانی به بخش‌های مورد نیاز، افزود: بنیاد ملی نخبگان در قالب این طرح با هدایت اساتید خبره، بستر مناسبی برای آشنا‌‌سازی مستعدان با مسائل جامعه و مشارکت دانشجویان مستعد در حل مسائل صنعت فراهم کرده است.



رییس بنیاد نخبگان استان زنجان یادآور شد: با بهره‌‌گیری از پتانسیل طرح شهید احمدی روشن، گام جدیدی در استفاده از توان نخبگانی در حل مسائل صنعت و دستگاه ‌های اجرایی برداشته شده است و شرکت‌‌های بزرگ استان می‌توانند حامیان مالی خوب و مطمئنی برای پروژه‌‌های مسئله‌محور بومی استان باشند و در نهایت در اولین و اصلی‌ترین بهره‌برداران نتایج نیز خواهند بود.



رسولی راه‌اندازی رشته‌‌های تحصیلی دانشگاهی نیازمحور با حمایت صنایع استان را از ضرورت‌‌های اعتلای نقش دو ارگان مهم صنعت و دانشگاه برای توسعه کشور عنوان و خاطرنشان کرد: تعامل صنعت و مراکز دانشگاهی و پژوهشی هر استان موجب تعالی صنعت، کاریابی بهتر نیروی جوان و حل مشکلات جامعه خواهد شد.




  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 148403
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین