بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/01/23 - 17:20
  • - تعداد بازدید: 1076
  • - تعداد بازدیدکننده: 1051
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان:

طرح هسته‌های مسئله‌محور (طرح شهید احمدی روشن)، آغازی برای فعالیت‌های پژوهشی نخبگانی است

حسین ربّانی گفت: طرح‌هایی مانند طرح هسته‌های مسئله‌محور (طرح شهید احمدی روشن) و طرح رویدادهای رقابتی(طرح شهید بابایی) می‌تواند باب مناسبی برای ورود به فعالیت‌های پژوهشی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حسین ربّانی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در مراسم تقدیر از برگزیدگان کنکور و المپیاد استان اصفهان گفت: بنیاد ملی نخبگان هرساله از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری در رشته تجربی و ریاضی، رتبه‌های زیر ۸۰ کشوری در رشته علوم انسانی و رتبه کشوری زیر ۴۰ در رشته هنر تقدیر می‌کند و این افراد می‌توانند به مدت یک سال از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

وی افزود: همچنین بنیادهای نخبگان استانی با هدف کمک به شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر استان و توسعه دایره نخبگانی و همچنین تلاش برای شکوفایی استعدادهای برتر و نخبگان و تسهیل اشتغال آنان در مراکز علمی و اجرایی در استان‌های مختلف راه‌اندازی شد تا استعدادهای نهفته شناسایی و توانمند شوند.

ربّانی با اشاره به تسهیلات متمرکز بنیاد ملی نخبگان، ادامه داد: علاوه بر ارائه تسهیلات، بنیادهای نخبگان استانی به دنبال ایجاد و تقویت زمینه‌های همفکری و همکاری میان نخبگان و استعدادهای برتر با یکدیگر و با مؤسسات ذیربط و مسئولان استان هستند. در این دوره البته از نظرات خود مستعدان و سرآمدان نیز در طراحی و بهبود اجرای برنامه‌های نخبگانی استفاده خواهد شد.
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان خطاب به مستعدان تصریح کرد: بر اساس تجربه محیط‌های دانشجویی و علمی پیشنهاد می‌کنم کار پژوهشی را از هم‌اکنون شروع کنید چراکه در اثر مرور زمان، انگیزه‌های افراد کم شده و مراحل و مسائل زندگی از شکوفا شدن استعداد¬های جلوگیری خواهد کرد.

وی در پایان گفت: طرح‌هایی مانند طرح هسته‌های مسئله‌محور (طرح شهید احمدی روشن) و طرح رویدادهای رقابتی(طرح شهید بابایی) می‌تواند باب مناسبی برای ورود به فعالیت‌های پژوهشی باشد. همچنین فعالیت‌های پژوهشی بین‌رشته‌ای از دیگر زمینه‌هایی است که می‌تواند زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم آورد.

در انتهای این مراسم از 33 نفر از رتبه برترهای کنکور و برگزیدگان المپیادهای علمی استان اصفهان، با اهدای لوح سپاس و دیگر هدایای مادی و معنوی، تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 157555
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین