بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/09/12 - 06:58
  • - تعداد بازدید: 245
  • - تعداد بازدیدکننده: 240
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشگاه و نظام نخبگانی/

ظرفیت‌‌ همکاری‌های نخبگانی با پردیس ابوریحان و دانشکده فناوری کشاورزی دانشگاه تهران بررسی شد

نشست مسئولان بنیاد نخبگان استان تهران با هیئت رئیسه و اعضای شورای پژوهشی دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران به‌ منظور ایجاد بسترهای تعامل و بررسی ظرفیت‌های همکاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، به‌ منظور ایجاد بسترهای تعامل و بررسی ظرفیت‌های همکاری، مسئولان بنیاد نخبگان استان تهران با هیئت رئیسه و اعضای شورای پژوهشی دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست، حیدر مفتاحی‌زاده؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تهران با تشریح فعالیت‌های بنیادهای نخبگان استانی بر اساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان، یکی از محورهای اصلی فعالیت این بنیادها را شناسایی و حمایت از نخبگان و مستعدان برتر در راستای حل مسائل کلان ملی و استانی برشمرد و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان تهران حتی در نقاط دور افتاده آن تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به همه نخبگان، افزود: سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد نخبگان استان در جذب نخبگان تغییر کرده که این می‌تواند چشم‌انداز مطلوبی در مدیریت حوزه نخبگانی ایجاد کند.

مفتاحی‌زاده برخی از طرح‌های فعال در بنیاد ملی نخبگان از جمله بورسیه صنعتی، طرح‌های مسئله‌محور اعضای هیئت علمی و دانشجویان، هیئت‌های اندیشه‌ورز و تکریم از سرآمدان و نخبگان کشور را تشریح کرد و آنها را تحول‌آفرین توصیف کرد.

در ابتدای جلسه، لطفی؛ رئیس دانشکده فناوری کشاورزی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران به بیان ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی و نیزساختاری دانشکده پرداخت.

این نشست، با بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پردیس ابوریحان و دانشکده فناوری کشاورزی پایان یافت.



***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168546
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین