بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1402/09/12 - 07:18
  • - تعداد بازدید: 545
  • - تعداد بازدیدکننده: 506
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فراخوان شصت و دومین سال «جایزه البرز»

فراخوان شصت و دومین سال جایزه البرز منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ «جایزه البرز» به صورت سالانه به نخبگان علمی برتر ایرانی اهدا می‌شود و به افرادی تعلق می‌گیرد که به اشاعه فرهنگ کشور و تسکین آلام بشری و رفاه زندگی انسانی و بالارفتن حیثیت ایرانی در جامعه جهانی کمک کنند.

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ علمی کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان بااستعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه البرز» به همت مردی خیراندیش و نیک‌سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف شد که طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم طی سال های اخیر در قالب همایش های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسوولین کشوری محقق شده است.

براساس فراخوان شصت و دومین سال جایزه البرز، دانشمندان جوان، فناوران، طلاب و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت جایزه البرز (بخش جایزه نخبگانی)، نسبت به دریافت و مطالعه شیوه‌نامه جایزه البرز ۱۴۰۳ در هر بخش مبادرت ورزند و در صورت واجد شرایط بودن، در سامانه جایزه البرز ثبت‌نام و بارگذاری مدارک کنند.

 

فراخوان شصت و دومین سال «جایزه البرز» ویژه دانشمندان جوان، فناوران، طلاب و دانشجویان

 

براساس گزارش بنیاد ملی علم ایران، با توجه به لزوم پالایش مستندات دریافتی و راستی‌آزمایی آنها از طریق استعلام از مراجع ذیربط و انجام داوری، مشابه سنوات گذشته، این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ سایت بسته می شود، داوطلبان واجد شرایط، ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

دانشجویان تمامی رشته‌ها، طلاب، مخترعان، فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و اعضای هیات‌علمی در بازه سنی زیر ۴۰ سال می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.


***
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.

برای اطلاع از طرح‌های بنیاد ملی نخبگان اینجا کلیک کنید.



  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 168544
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین