بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/08/17 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 350
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان استان یزد مطرح کرد:

لزوم استفاده از توان بانوان نخبه در تصمیم‌سازی

کلانتر گفت: اثرگذاری بانوان نخبه در حل مسائل عمده و استفاده از توانمندی آنان باید در اولویت سیستم اداری قرار گیرد.

~/Asset/News/News/Image/98000.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نشست هماندیشی بانوان تحت حمایت بنیاد نخبگان استان یزد با مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری و بانوان عضو شورای اسلامی شهر یزد پیرامون بررسی مشکلات استان در حوزه بانوان، در محل بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.




در این برنامه، سید مهدی کلانتر؛ رییس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: چگونگی اثرگذاری بانوان نخبه در حل مسائل عمده شهر یزد و استفاده از توانمندی آنان هدف برگزاری این نشست است و نخبگان و مستعدان برتر برای اثرگذاری در سطح استان و کشور باید توسط مدیران حمایت شوند و از ظرفیت آنان در تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیری و مدیریت تحولات استفاده شود.


در ادامه جمعی از بانوان مستعد و سرآمد استان مشکلات موجود استان در حوزه‌های مختلف را بیان کردند. اهمیت نیازسنجی و اولویت‌بندی، ایجاد کارگروه‌های جمعی ارتباط با کمیته نخبگان جوان شورای اسلامی شهر یزد و نیز راه‌اندازی شبکه بانوان فعال با محوریت بنیاد نخبگان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، از مهمترین نکاتی بود که در این نشست به آنها اشاره شد.


بی‌بی‌فاطمه حقیرالسادات، فخرالسادات خامسی هامانه و فاطمه زارع بیدکی، اعضای شورای اسلامی شهر یزد و نیز اعظم کاظمی؛ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این نشست حضور داشتند. 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 150964
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین