بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/02/18 - 10:13
  • - تعداد بازدید: 947
  • - تعداد بازدیدکننده: 58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون استاندار گلستان در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان مطرح کرد:

لزوم ایجاد زیرساخت اجتماعی کارآفرینی

طهماسبی گفت: زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های جوانان در حوزه‌های اجتماعی و کارآفرینی باید فراهم شود تا جامعه به نقطۀ مطلوب برسد.

~/Asset/News/News/Image/hgj.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای توسعۀ فرهنگ علم و فناوری و تقدیر و تجلیل از فعالیت‌های نخبگانی، مراسم تجلیل از جوانان برتر استان گلستان با همکاری بنیاد نخبگان استان و اداره‌کل ورزش‌وجوانان گلستان با حضور جمعی مسئولان درون‌استانی و مستعدان‌برتر و مخترعان‌برگزیده برگزار شد.


در این مراسم، علی‌اصغر طهماسبی؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به وجود اقوام مختلف در‌ گلستان‌، این استان را استان اقوام دانست و با اشاره به لزوم بکارگیری استعدادهای جوان، گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های جوانان در حوزه‌های اجتماعی و کارآفرینی فراهم شود و علاوه بر آن، روحیۀ شادی و نشاط نیز بیش از گذشته به این فضا تزریق شود.


لازم به ذکر است، در این مراسم 43 نفر از جوانان برتر استان در حوزه علمی و دانشگاهی، اجتماعی، ورزشی، سرباز، رتبه‌های برتر کنکور سراسری و مسابقات معتبر بین‌المللی و مخترعان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.


مراسم تجلیل و تکریم جزء فعالیت‌های فرهنگی بنیاد ملی نخبگان است که با هدف ارتقای منزلت اجتماعی، مرجعیت علمی نخبگان و استعدادهای برتر و ارائه مهارت‌های حرفه‌ای آنان به استعدادهای برتر و همچنین شناسایی رموز موفقیت نخبگان و زمینه‌سازی برای حضور نخبگان در چرخه خدمت به جامعه برگزار می‌شود.

  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 145033
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین