بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1400/09/06 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 291
  • - تعداد بازدیدکننده: 100
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رییس بنیاد نخبگان گیلان مطرح کرد:

لزوم شناسایی استعدادهای برتر جامعه ایثارگران

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد نخبگان استان گیلان و بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان با هدف شناسایی، هدایت و حمایت از مستعدان برتر خانواده‌های شهید و ایثارگر منعقد شد.

~/Asset/News/News/Image/indexناار.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ با هدف فراهم کردن زمینه پیشرفت‌های علمی، فنی و پژوهشی نخبگان و استعدادهای برتر جامعه شاهد و ایثارگران استان گیلان و در راستای اجرایی کردن سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر پشتیبانی از فعالیت اجتماعات نخبگانی، تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد نخبگان استان گیلان و بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان منعقد شد.



در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان استان گیلان با اشاره به نامگذاری برخی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان به نام شهداء، گفت: بسیاری از جوایز به نام بزرگانی مانند شهید چمران، شهید احدی، شهید احمدی روشن مزین شده‌اند و این نامگذاری‌ها نشان دهنده اهتمام به موضوع شهادت و خاصه شهیدان شاخص علمی است.



وی با تاکید بر لزوم طراحی و اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه‌های شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر، افزود: خوشبختانه تجربیات موفقی مانند مدرسه خلاقیت و ایده‌پردازی وجود دارد که می‌توان بر مبنای آن حتی دوره‌هایی را برای تربیت مربی خلاقیت و ایده‌پردازی نیز برگزار کرد.



اصفهانی یادآور شد: همکاری بنیاد نخبگان گیلان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در زمینه استعدادیابی و توانمندسازی استعدادهای برتر بومی، یکی از مصادیق اجرایی‌سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان است. امید است انعقاد این تفاهم‌‍‌نامه فصل تازه‌ای را در روابط این دو نهاد در حوزه نخبگان آغاز کند.



پاکاری؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به لزوم رشد علمی جامعه ایثارگران، گفت: این امر یکی از الویت‌های این بنیاد است چراکه امروزه علم، یکی از مهمترین ارکان اثرگذاری در جامعه است.



وی افزود: حضور در رویدادهای علمی و کسب موفقیت در آنها به عنوان یکی از راه‌های شناسایی استعدادهای تحصیلی، یکی دیگر از اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان است که امیدواریم با همکاری بنیاد نخبگان محقق شود.



در ابتدی این نشست، داوطلب؛ مدیر فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در حوزه نخبگان بنیاد شهید ارائه کرد.



در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین بنیاد نخبگان استان گیلان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به امضاء روسای هر دو نهاد رسید.












  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 155361
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین