بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1398/08/04 - 10:35
  • - تعداد بازدید: 1176
  • - تعداد بازدیدکننده: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان مطرح کرد:

لزوم طراحی برنامه‌های هدایتی با محوریت رویکردهای سند راهبردی کشور در امور نخبگان

الستی با اشاره به اقدامات سند راهبردی کشور در امور نخبگان، گفت: تمام اقدامات و فعالیت‌های نظام نخبگی برای رسیدن نخبگان به مرحلۀ اثرگذاری در جامعۀ تخصصی است.

~/Asset/News/News/Image/الستی 4.jpg
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ آریا الستی؛ معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان همدان با اشاره به لزوم اجرایی‌سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان، گفت: این سند دستور‌العملی برای تمام مجریان امور نخبگانی در کل کشور است.



وی افزود: زمینه‌سازی برای توسعه اثرگذاری نخبگان، اصلی‌ترین و مرکزی‌ترین انگیزه و نگاه نظام جمهوری اسلامی به نخبگان است. به عبارت دیگر، تمام اقدامات و فعالیت‌ها برای نیل به این هدف انجام می‌پذیرد.



الستی در پایان با اشاره به ضرورت محور قرار دادن رویکردهای سند راهبردی کشور در امور نخبگان در طراحی و اجرای برنامه‌های توانمندسازی و هدایتی در حوزۀ نخبگان، ادامه داد: اگر نتیجۀ تمام فعالیت‌های نظام نخبگانی به اثرگذاری نخبگان در جامعۀ تخصصی ختم نشود، می‌توان ادعا کرد عملاً این فعالیت‌ها نتیجه‌بخش نبوده است.



لازم به ذکر است، این مراسم با حضور معاون توسعه‌مدیریت و منابع‌انسانی استانداری همدان، رؤسا و معاونان دانشگاه‌های استان، اعضای شورای علمی بنیاد نخبگان استان و جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان همدان در محل دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 144323
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین