بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1401/11/17 - 09:41
  • - تعداد بازدید: 449
  • - تعداد بازدیدکننده: 437
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس و مجمع خیرین‌نخبه‌پرور فارس/

مراسم اهداء جوایز برگزیدگان جایزۀ شهید جاویدی برگزار شد

مراسم اهداء جوایز برگزیدگان جایزۀ شهید جاویدی با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس و مجمع خیرین‌نخبه‌پرور فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان فارس با حضور در مراسم سالگرد سردار شهید مرتضی جاویدی در روستای جلیان، زادگاه آن شهید بزرگوار، جوایز دانش‌آموزان برگزیدۀ جایزه‌ای به‌نام این شهید سرفراز را اهدا کرد.

در این مراسم که حدود ۱۵۰۰ نفر از هم رزمان شهید، مقامات لشکری و مسئولین آموزش‌وپرورش فسا و بخش نوبندگان و اهالی منطقه نیز حضور داشتند، رئیس بنیاد نخبگان فارس با اشاره به اهداف بنیاد ملی نخبگان در شناسایی و هدایت استعدادهای برتر و تکریم و الگوسازی از نخبگان، گفت: دوزادهم آبان ماه سال جاری، مجمع خیران نخبه پرور فارس با همکاری با بنیاد نخبگان فارس، مراسم تکریم از شهید جاویدی ملقب به اشلو را برگزار کرد و هم‌زمان از جایزه‌ای دانش‌آموزی به نام این شهید بزرگوار رونمایی شد.

در ادامه، توضیحاتی دربارۀ این جایزه ارائه و افزوده شد: برندگان جایزه شهید جاویدی، حداقل یک سال تحت حمایت مجمع خیرین نخبه‌پرور فارس، دوره‌های توانمندسازی را طی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، در حاشیۀ این مراسم، از مکان پیشنهادی جهت راه‌اندازی مرکز فناوری اطلاعات در بخش نوبندگان فسا توسط مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، بازدید به عمل آمد.


**
ما را در شبکه‌های اجتماعی به آدرس bmnirann@ دنبال کنید.


  • گروه خبری : newNews,SlideShow
  • کد خبر : 164277
نیما داورزنی
خبرنگار

نیما داورزنی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین