بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1397/02/25 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 1162
  • - تعداد بازدیدکننده: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور جمعی از نمایندگان مجلس‌شورای‌اسلامی/

مراسم تکریم استاد بهمن بیگی برگزار شد

مراسم تکریم از خدمات علمی و فرهنگی استاد بهمن بیگی؛ پدر آموزش عشایری ایران برگزار شد.

~/Asset/News/News/Image/بهمنی.jpg

به گزارش پایگاه اطاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای اشاعۀ فرهنگ خدمت به کشور و ارتقاء حس وطن‌دوستی در جامعه، «مراسم تکریم از خدمات علمی و فرهنگی استاد بهمن بیگی؛ پدر آموزش عشایری ایران» با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس و جمعی از دانش‌آموختگان مدرسه عشایری استان فارس با حضور تعدادی از نمایندگان استان در مجلس‌شورای‌اسلامی، برگزار شد.


در این مراسم، حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان استان فارس با اشاره به رسالت‌های اصلی بنیاد ملی نخبگان، هم‌افزایی و تعامل دیگر بخش‌ها و سازمان‌ها را لازمۀ موفقیت در حوزۀ نخبگانی دانست.


وی با تأکید بر لزوم نخبهشناسی، نخبهپروری، نخبهگزینی و نخبگان‌گماری، افزود: مجلس‌شورای‌اسلامی ظرفیت‌های منحصربفردی برای توسعه و اشاعۀ فرهنگ نخبگانی در کشور دارد که می‌تواند با تعیین مسیرهای مشخص، بنیاد ملی نخبگان را در تحقق اهداف تعیین‌شده حمایت کند.


شریف تصریح کرد: تأمین نیروی‌انسانی توانمند کشور در آینده، مهمترین هدف بنیاد ملی نخبگان است که از مسیرهای مختلف چون برنامۀ ملی شهاب و یا برپایی مدارس خلاقیت و ایده‌پردازی در پی تحقق آن است.


رئیس بنیاد نخبگان استان فارس اضافه کرد: یکی از خروجی‌های سه سال گذشته برنامه مدارس فصلی خلاقیت در شهرستان‌های مختلف، مهارت‌آموزی و توان‌افزایی استعدادهای‌برتر شهرستان‌های مختلف استان است.


 لازم به ذکر است، در این مراسم، ضمن بررسی جلوه‌های شخصیتی استاد بهمن بیگی و کتاب‌های نگاشته شده توسط او، با اهداء هدایایی به خانوادۀ آن استاد فقید، از مقام علمی و اجرایی وی تقدیر شد.


 

  • گروه خبری : newNews
  • کد خبر : 145134
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین